Koreaner navigerar Iphone med korv

Permalänk
Melding Plague

Koreaner navigerar Iphone med korv

Uppfinningsrika koreaner använder korvar för att navigera på Iphone när kylan blir för påträngande.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Prisa gudarna för kapacitiva skärmar

Permalänk

Om det ökade försäljningen med 39% är det antingen väldigt många i korea med Iphone och liknande eller så var försäljningen av korvarna väldigt låg innan
Men det är la ganska kass teknik om föremålet måste leda el?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

När Iphone är så dyr så tycker jag apple borde skicka med några korvar med telefonen..

Annars skulle jag vara rädd för repor när jag ser den där metallbiten på korven.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

haha, fan va retad man skulle bli om man guck runt å messade med en korv

Permalänk

haha xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Näsan funkar bra annars
Det ser konstigt ut, men precisionen är okej

Visa signatur

En potatis

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Om det ökade försäljningen med 39% är det antingen väldigt många i korea med Iphone och liknande eller så var försäljningen av korvarna väldigt låg innan
Men det är la ganska kass teknik om föremålet måste leda el?

Det är ju bra, så slipper man "råka" trycka när man t.ex. har den i fickan. Och sen behöver man ju inte trycka så hårt som man behöver på andra mobiler, jag nämner inga namn, men en av dem jag tänker på börjar på l, och slutar på g.

Permalänk

nyhetstorka? =P

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Medlem

Hmm, leder den genom plasten som på bilden? Och utan plasten blir ju skärmen kladdig :/

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Ikorv Kan bli nästa grej!

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion
Ikorv Kan bli nästa grej!

"The brand new iWiener"

kan verkligen se framför hur Jobs pushar för det ^^

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Min HD2 fungerar fint med skinnhandskar bara jag 'trycker' till lite iställetför att bara nudda vid skärmen med fingret.

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem

"Koreaner navigerar iPhone med korv"
Bästa rubriken hitils

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem

haha en korv xD

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Vem fan vill gå runt och peka med en korv på sin telefon? ><

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se någon använda en falukorv, gärna 1kilos för att navigera sin iphone

Eller varför inte en parisergrill

Permalänk
Medlem

Jag. Hade jag ägt en iphone hade jag lätt köpt en tillhörande prinskorv.

Permalänk
Medlem

Hahahahahahahaha! Det var det roligaste jag sett! HAHAHAHAHAH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenrikM
Jag skulle vilja se någon använda en falukorv, gärna 1kilos för att navigera sin iphone

Eller varför inte en parisergrill

Blir väll ganska svårt att träffa

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Apelsin funkar med

Permalänk
Medlem

annars så finns det speciella små tygbitar att sätta på handskarna (har sett en polare ha det, men vet inte hur de fungerar)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenrikM
Jag skulle vilja se någon använda en falukorv, gärna 1kilos för att navigera sin iphone

Eller varför inte en parisergrill

En ring falukorv hade varit riktigt roligt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Domifuling
nyhetstorka? =P

^^

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

"Hitta bästa pris på Flugor Hjortkorv Husmask"

lol wtf

Permalänk
Medlem

hey då borde det funka att dra ner brallorna oxå? *snilleblixt*

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

haha, mycket att skriva om idag ser man xD
min flickvän råkar vara korean kan säga att hon inte tyckte det va lika roligt som jag xD
guess there is no sex tonight D:

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Snacka om pimp! Lätt ska man ju ha en korv Hehe någon gång ska det ju testas att dra ner byxorna också! Fast inte med publik givetvis

Sen var ju den kopplade produkten lustig ^^

Visa signatur

Balle

Permalänk

Ingen stil på dem alls.