Permalänk

4-5 pass i veckan på gym

Permalänk
Medlem

Det brukar bli när kvinnan släpper till. Annars är träning inget jag är ett dugg intresserad utav. Är dock skogsmaskinist/lantbrukare så det i sig är väll en viss träning utan att man tänker på det.

Tyvärr lite för mycket av "bekvämlighetsvikt" men inget jag lider utav. Men visst vore det kul om man hade självdisiplin att kunna få sina muskler man har synliga.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

4-5 dagar i veckan. Styrketräning.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Du kan omöjligt ha förlorat 6 kg muskelmassa sen årsskiftet? :/

Sen så droppar iofs aptiten rätt rejält om man går från att styrketräna en del till att vara passiv så det kan ju påverkat några kg ihop med hur kroppen samlar på sig vatten.

Sa aldrig muskelmassa
Men vid det tillfället hade jag gått ner från 78 till 72
Men nu är jag i alla fall uppe i 76 igen, började träna för nån vecka sen så nu har jag väl återställt vätskebalansen osv

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Just nu blir det typ tre pass styrketräning i veckan. Orkar inte mer. Planen är väl att försöka hinna med några konditionspass också, men det har blivit dåligt med det. Hoppas på lite varmare väder nu så man kan plocka ut racern.

Permalänk

4pass i veckan i kanot, sedan brukar jag träna styrke innan jag sätter mig i kanoten men har varit slö som fan nu sedan senaste turneringen för 3veckor sedan och kört bara kanot. men jag ska väll komma igång snart igen hoppas jag

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Röstade på "Tränar aldrig", dock skulle det vara skönt att röra lite på sig, speciellt efter den här vintern.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.