Video: A-data på Cebit 2010

Permalänk
Melding Plague

Video: A-data på Cebit 2010

Minnestillverkaren A-data visar upp vattentäta hårddiskar, nya SSD-enheter och extrema minnen för överklockare.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Detta videoklipp är privat?

edit, funkar nu

Permalänk
Medlem

Har jag missat något, vem dyker med en extern hårddisk?

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Avstängd

Intervjuaren såg lite uttråkad ut ibland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeagan
Har jag missat något, vem dyker med en extern hårddisk?

Vattenkylning?

Visa signatur

Ace Clubs 2 | Asus M4A785TD-M EVO DDR3 | AMD PhenomII x2 550 3,1GHz @ x4 3,1GHz | Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 | XFX HD5770 512MB | 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ | Windows 7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcdposter1337
Intervjuaren såg lite uttråkad ut ibland

Kan bero på att han precis som jag tyckte A-Data tjejen var dryg

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcdposter1337
Intervjuaren såg lite uttråkad ut ibland

Jag tyckte att hon verkade galet nervös genom hela filmen

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

S599 är ju intressant, 500Gb SSD med 280/270 mb/s. Lär väl vara sjukt dyr ioförsig..

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcdposter1337
Intervjuaren såg lite uttråkad ut ibland

Det är tyvärr lite svårt att vara helt engagerad när den man talar med läser innantill från en lapp genom hela intervjun

Vi hoppas i alla fall kunna stifta en närmaste bekantskap med den Sandforce-baserade SSD:n så snart som möjligt och lägga till den i databasen.

Permalänk
Medlem

hon kändes helt felplacerad och väldigt nervös, förvirrad och stressad på samma gång.
kanske är helt ny i gamet och inte van att ha en kamera i ansiktet?
men äntligen kommer jag kunna ta med min hårdvara i badkaret iaf, det är ju ett stort +

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonas T
Det är tyvärr lite svårt att vara helt engagerad när den man talar med läser innantill från en lapp genom hela intervjun

Tror inte att det är så lätt att hålla alla de siffrorna i huvudet, speciellt inte när man är så pass nervös som hon verkade vara

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hon är väl relativt ny på jobbet, tänk vad jobbigt att stå där och stamma för att man inte är helt säker på engelskan :/

Tror att sweclockers måste träna lite på mic-kontroll

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tyckte sdd'erna verkade snabba i läs-och skrivhastighet, speciellt skrivhastigheten.
Men man blev ju helt snurrig med alla siffror hon rabblade upp, sedan såg man lappar med nummer och började genast tänka på hur Sony Ericsson namnger sina telefoner.

"Lillian" tyckte jag talade bra engelska i alla fall.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Jag tyckte att hon verkade galet nervös genom hela filmen

Haha ja man tycker nästan synd om stackarn xD

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem

Humpf... Varför ser man aldrig teknikkunniga människor i liknande intervjuer? Ofta kan ju vi om forumet mer om deras nya produkter (spec-wise iaf.) än vad säljarna själva kan. :S

Kan det verkligen vara så svårt att skicka med en tekniknörd när det är dags för mässa och ge honom en utbildning i hur man ska bete sig i sociala sammanhang?

Permalänk

söt liten chippe

Visa signatur

specc.
i7 920, 570, intel ssd. fulltower FD.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RasmusB
Humpf... Varför ser man aldrig teknikkunniga människor i liknande intervjuer? Ofta kan ju vi om forumet mer om deras nya produkter (spec-wise iaf.) än vad säljarna själva kan. :S

Kan det verkligen vara så svårt att skicka med en tekniknörd när det är dags för mässa och ge honom en utbildning i hur man ska bete sig i sociala sammanhang?

Äkta tekniknördar vågar sig inte ut från den mörka instängda vrån. Därför får företagen ta vad dem haver.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

tyckte att ni filmade produkterna lite mer i denhär filmen pluspoäng på det, inte perfekt än men det kommer väll