Permalänk
Medlem

Men va negativt det blev helt plötsligt, det kan ju inte bli annat än bra det här! Förr i tiden så hade man inga problem med att blanda svärd och alkohol, och det gick ju bra för dom? Haha

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Testpilot

Vilket ypperligt tillfälle att visa upp mitt egentillverkade svärd jag hade när jag var ninja på Haloween:

Tillverkat av fyra lager wellpapp ihoplimmat med spraylim, eggen är sen tillskuren med kniv för att bli rundad. Efteråt lindande jag in det i aluminiumfolie och tejpade med genomskinlig tejp, handtaget är svart gaffatejp. Jag gjorde ingen hållare utan bar runt på det hela kvällen i handen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Vilket ypperligt tillfälle att visa upp mitt egentillverkade svärd jag hade när jag var ninja på Haloween:
http://pici.se/thumbs/t_BPQeUKubP.gif

Tillverkat av fyra lager wellpapp ihoplimmat med spraylim, eggen är sen tillskuren med kniv för att bli rundad. Efteråt lindande jag in det i aluminiumfolie och tejpade med genomskinlig tejp, handtaget är svart gaffatejp. Jag gjorde ingen hållare utan bar runt på det hela kvällen i handen.

Helt klart mer fyllesäkert.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Testpilot

Dock tålde inte själva svärdet fyllenivån på festen, dagen efter var det borta och sen dess har jag aldrig sett det igen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Nån som frågade efter bild, så här kommer en värdelös en

Var vänligt bortse från dom o-ninjiga byxorna ^^

Kardborrebanden funkade bra, om än mha förstärkningar sydda upptill där belastningen blir som störst. Klistret fäste inte superbra på tyget i tröjan.

Visa signatur

Bleak