Två nya spelhörlurar från Sharkoon

Permalänk
Melding Plague

Två nya spelhörlurar från Sharkoon

Sharkoon RHS100 och RHS200 heter två nya hörlurar för gamers.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Usch och fy!

Nee, tacka vet jag Koss.

Permalänk
Keeper of Traditions

Usch, ännu fler lurar att välja mellan.... Jag kommer aldrig få köpt några hörlurar när det kommer nya hela tiden.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Usch, ännu fler lurar att välja mellan.... Jag kommer aldrig få köpt några hörlurar när det kommer nya hela tiden.

Resonerar du så när du köper andra saker också?

Visa signatur

Hoppla hoppla, här va de helikoptersmörgås!

Permalänk
Medlem

Nej dom var ju inte så fina :/ Men det är ju ljudet som räknas

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av helikoptermacka
Resonerar du så när du köper andra saker också?

Njae, bara när det är saker som är så personliga, och som är olika bra beroende på vem man är.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Usch, ännu fler lurar att välja mellan.... Jag kommer aldrig få köpt några hörlurar när det kommer nya hela tiden.

När jag skulle köpa ett headset för någon månad sen tyckte jag att det fanns för lite att välja mellan, kollade igenom hela headset och hörlurs sektionen på prisjakt och jag kan säga att det är fan inte många jag skulle kunna tänka mig att köpa.
Det enda headsetet jag egentligen var lite sugen på var razer megalodon, hörlurar fanns det lite fler spännande produkter av.
Det slutade med ett par AKG K 601 hörlurar som jag förövrigt är supernöjd med inom alla användningsområden.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3E
När jag skulle köpa ett headset för någon månad sen tyckte jag att det fanns för lite att välja mellan, kollade igenom hela headset och hörlurs sektionen på prisjakt och jag kan säga att det är fan inte många jag skulle kunna tänka mig att köpa.
Det enda headsetet jag egentligen var lite sugen på var razer megalodon, hörlurar fanns det lite fler spännande produkter av.
Det slutade med ett par AKG K 601 hörlurar som jag förövrigt är supernöjd med inom alla användningsområden.

Tacka vet jag riktiga lurar + mic istället. Körde du också på zalman micen?