Permalänk
Medlem

Värde i kult saker?

hallå på er

Idag hade jag och min far en sån där "far och son" dag och ränsade ut hans gamla hörna där han satt i många år då man fortfarande bode hemma.

också hittade jag något riktigt kul som jag viste han har haft men inte vart han har gjort av den

för er som inte vet vad det här är då så är det en "grunk" som man klockar CPUn med

just den här hade vi till en AMD athlon 550 (550mhz) och lyckade starta den på 1000mhz nästan, men den var ganska ostabil fasten vi gavden nästan 2 volt att köra den så hårt.
så vi satte den på 814mhz och den hade han i många år, jag vet att nästa han köpte var en AMD athlon 1.3ghz och är det ett ganska stor kliv, från en 550 till 1.3a

då hade man upp ena sidan här uppe och så kunde man sätta på kortet och mata den med vad du ville

nu då till det jag ville er :D, blir lite till sig när man berättar om sånt här

om man skulle vilja sälja den lr något, tror ni det finns något värde i sånt här lek, tyvärr så har vi inte kvar CPUn lr moderkortet då min minsta bror lekte lite väll mycket med skruvmäjseln en dag

Visa signatur

Main-Burk: Intel Core i7 7700k || 32gb Corsair || RTX 3080|| Benq XL2720Z x3 |
Server-Burk: Intel Xeon E-3 1270v2 || 32gb RAM || 2xQuad Intel NIC || Quardo P400 |

Permalänk
Medlem

www.blocket.se "perfekt surfdator" verkar funka för all möjlig dynga

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Gamla prylar finns det ju oftast någon som vill ha..
Själv funderar jag på att försöka sälja ett gäng gamla EDO minnen.