Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Babianen
Jag har fått microstuttering på mitt 5870 när jag lirar AvP dx11, hade det inte innan 10.3, lite skumt.

Nej det har du inte för som alla skrivit 10 gånger i tråden så kan inte singelgpukort få MS.Det är troligen din övriga hårdvara som spökar,jag vet för jag har själv ett 4870X2 men har aldrig märkt av nån MS alls på det ens fastän det har 2 gpus på samma bräda..

MvH...

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban72
Nej det har du inte för som alla skrivit 10 gånger i tråden så kan inte singelgpukort få MS.Det är troligen din övriga hårdvara som spökar,jag vet för jag har själv ett 4870X2 men har aldrig märkt av nån MS alls på det ens fastän det har 2 gpus på samma bräda..

MvH...

Har eller rättare sagt hade ett 4870x2 och märkte inte av det i något större spel. Fanns något mindre spel jag hade problem med det i men kommer inte på vad det heter. Nå typ av Rainbow Six liknandespel med föråldrad spelmotor osv.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Har eller rättare sagt hade ett 4870x2 och märkte inte av det i något större spel. Fanns något mindre spel jag hade problem med det i men kommer inte på vad det heter. Nå typ av Rainbow Six liknandespel med föråldrad spelmotor osv.

Jag hade problem i r6 raven shield med 4870x2, dock var det inte relaterat direkt till grafikkortet, om man tvingade spelet till en cpu kärna så fixade det sig.

Permalänk
Inaktiv

Varför kör man ens sli, crossfire? Mer ålderdomligt skit får man leta efter.

Permalänk

Jag har inte märkt av någon som helst MS med min nuvarande rigg GTX 470 SLI, och jag vet vad Microstuttering vill säga då jag ägt ett 9800GX2 kort, som var det kort som gav microstuttering ett namn...

Visa signatur

[Antec 1200][Xigmatek NRP-HC1001][Asus P6TD][Core i7 975; 4 GHz][Noctua NH-U12P][3x2GB Patriot Viper 1600MHz][EVGA GTX 570 SLI]