Permalänk
Medlem

Prutmån

Nu har jag bara köpt en "fabriksmonterad dator" alla 92 men lyckades få med mig en printer på köpet. Men finns det någon därute som lyckats pruta på nätet/fått nåt extra vid sidan av? Mail/tel? Personligen försökte jag få ett graffekort vid sidan av som beställare för ca 100k(it ansvarig), fick en gratis krök och taxi för mig + två polare och deras säljare(vi var 20+) tack dustin. Vilken natt, från 20:00 allt gratis, ja jag var sen morgonen efteråt och ja jag svarade enstavigt den dan

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har flyttat den här tråden till en forumdel där den passar bättre. Normalt flyttar vi inte trådar till forumdelar inom Övriga ämnen, men eftersom trådskaparen har behörighet hit och ingen annan hade skrivit i tråden, tyckte jag att det gick bra.

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Notan:

Nu har jag bara köpt en "fabriksmonterad dator" alla 92 men lyckades få med mig en printer på köpet. Men finns det någon därute som lyckats pruta på nätet/fått nåt extra vid sidan av? Mail/tel? Personligen försökte jag få ett graffekort vid sidan av som beställare för ca 100k(it ansvarig), fick en gratis krök och taxi för mig + två polare och deras säljare(vi var 20+) tack dustin. Vilken natt, från 20:00 allt gratis, ja jag var sen morgonen efteråt och ja jag svarade enstavigt den dan

Du var alltså full redan under köpet och blev sen fullare på kvällen när säljarna hade lyckats sälja ett grafikkort för 100 000 och blev så glada att de bestämde sig för att bjuda på sprit. Idag svarar du tvåstavigt och skriver på Sweclockers.
Jag tycker om historien hur du köpte 92 st en fabriksmonterad dator år 1992 och lyckades sno med dig en printer under jackan utan att bli upptäckt.

Själv har jag väl bara lyckats pruta på typ kaffe, är ingen prutare direkt :/

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Undvik innehållslösa inlägg som inte bidrar till tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Undvik innehållslösa inlägg som inte bidrar till tråden.

OPn var visserligen inte innehållslös, men så svårtytt att det knappt bidrog till tråden. Just sayin'.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Jag har grova problem med att tyda vad OP försöker få fram

Visa signatur

I am Extrazz.