Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jan 2004

Prutmån

Nu har jag bara köpt en "fabriksmonterad dator" alla 92 men lyckades få med mig en printer på köpet. Men finns det någon därute som lyckats pruta på nätet/fått nåt extra vid sidan av? Mail/tel? Personligen försökte jag få ett graffekort vid sidan av som beställare för ca 100k(it ansvarig), fick en gratis krök och taxi för mig + två polare och deras säljare(vi var 20+) tack dustin. Vilken natt, från 20:00 allt gratis, ja jag var sen morgonen efteråt och ja jag svarade enstavigt den dan

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Jag har flyttat den här tråden till en forumdel där den passar bättre. Normalt flyttar vi inte trådar till forumdelar inom Övriga ämnen, men eftersom trådskaparen har behörighet hit och ingen annan hade skrivit i tråden, tyckte jag att det gick bra.

*tråd flyttad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av Notan:

Nu har jag bara köpt en "fabriksmonterad dator" alla 92 men lyckades få med mig en printer på köpet. Men finns det någon därute som lyckats pruta på nätet/fått nåt extra vid sidan av? Mail/tel? Personligen försökte jag få ett graffekort vid sidan av som beställare för ca 100k(it ansvarig), fick en gratis krök och taxi för mig + två polare och deras säljare(vi var 20+) tack dustin. Vilken natt, från 20:00 allt gratis, ja jag var sen morgonen efteråt och ja jag svarade enstavigt den dan

Du var alltså full redan under köpet och blev sen fullare på kvällen när säljarna hade lyckats sälja ett grafikkort för 100 000 och blev så glada att de bestämde sig för att bjuda på sprit. Idag svarar du tvåstavigt och skriver på Sweclockers.
Jag tycker om historien hur du köpte 92 st en fabriksmonterad dator år 1992 och lyckades sno med dig en printer under jackan utan att bli upptäckt.

Själv har jag väl bara lyckats pruta på typ kaffe, är ingen prutare direkt :/

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd rensad*

Undvik innehållslösa inlägg som inte bidrar till tråden.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På snedden i Dirty South
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Undvik innehållslösa inlägg som inte bidrar till tråden.

OPn var visserligen inte innehållslös, men så svårtytt att det knappt bidrog till tråden. Just sayin'.

Jag rear ut min själ, allt ska bort - - Fractal Design Define R3 | Corsair RM750i | Corsair H100i GTX & 2 x Noctua NF-F12 PWM | XFX DD R9 280 3GB & Sapphire Dual-X R9 280X 3GB OC | 840 PRO 128 GB + 850 PRO 128 GB + Spinpoint F3 1 TB + NETGEAR ReadyNAS RN204 2x8 + 2x6 TB RAID5 & Synology DS216se 2x3 TB JBOD | BenQ XL2411T + AOC E2461FWH + AOC E2476VWM6 | Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red + Logitech G502 | ASUS FX502VM-DM265T/GL502-VMZ + 24 GB RAM + Intel 600p M.2 256 GB + 850 EVO 500 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Jag har grova problem med att tyda vad OP försöker få fram

I am Extrazz.