orolig över beställning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Nov 2009

orolig över beställning

Bäställde ett xfx 5770 för 1299 från inet + 550w corsair för 725. Men nu ser jag att min order inte är ''behandlar'' eller vad man ska säja. och grafikkorten är ju slut? wtf. eller är där ett som ligger till mig. för jag beställde det när det fans 6kvar klockan 19 idag.

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Nov 2009

Shamefull self bumb.. Behöver ha svar nu så att jag kan sova gott inatt.

Bump noterad. Det är inte tillåtet att bumpa!

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skutskär
Registrerad
Apr 2010

Det är förmodligen ditt som är där, för jag tror de tar bort en från databasen automatiskt.
Men annars är det bara att ringa/Maila dem, för du har väll sparat "kvittot" ex. Screen Shot eller dylikt?

Citera så hittar jag ditt svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2008

Alltså jag förstår inte riktigt din fråga, ser bara ett frågetecken och det är mer av ett påstående än en fråga...

Dock behandlar de väl din order eftersom de inte jobbar klockan 19:00 på lagret så du får nog vänta tills imorgon för att se vad som händer då de kommer att hantera ditt ärende

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av pAcKiE:

Det är förmodligen ditt som är där, för jag tror de tar bort en från databasen automatiskt.
Men annars är det bara att ringa/Maila dem, för du har väll sparat "kvittot" ex. Screen Shot eller dylikt?

Får göra det om beställningen inte har gått igen tills imorgon. har screenshot på sista betalnings sidan, och mail-kvittot kvar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Villa Villekulla
Registrerad
Jan 2010

Sov gott

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skutskär
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av VictorHedstrom:

Får göra det om beställningen inte har gått igen tills imorgon. har screenshot på sista betalnings sidan, och mail-kvittot kvar

Så hur gick det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av pAcKiE:

Så hur gick det?

Jodå. där var ett till mig och det kommer nog imorgon

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skutskär
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av VictorHedstrom:

Jodå. där var ett till mig och det kommer nog imorgon

Bra där (Y)