Malmö bor | Hur tar jag mig hit med bil?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007

Malmö bor | Hur tar jag mig hit med bil?

Tja!

Förbereder mig inför måndag, då Gumball passerar Sverige. Ska då hitta en schysst plats att haka på! Och de hittade jag!

Problemet är att värken GPS eller Google Maps kan leda mig till platsen! Någon som varit där o kan säga om de är möjligt att ta sig hit med bil klockan 9 på morgonen. Utan att behöva köra till Köpenhamn och tillbaka med bron!

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Okt 2001

Det går inte. För att komma på motorvägen ifrån Bunkeflostrand måste du köra på påfarten en bit ner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
MLAMÖ!!!!!!!!
Registrerad
Mar 2004

1. Bunkeflovägen
2. vänster
3. förbi parkeringen
4. passerar huset på höger sida
5. vänstersväng
6. högersväng
7. ???????
8. PROFIT

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av snutte:

Det går inte. För att komma på motorvägen ifrån Bunkeflostrand måste du köra på påfarten en bit ner.

Bestämde mig att de blir de stället

Går ut dit.. Sen när ja ser Gumball deltagarna komma så sätter ja mig i bilen o kör dom 2 km för att komma ut på motorvägen

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Okt 2001

Sådär, nu har jag varit där och rekat. Du kan inte köra upp på motorvägen där men du kan parkera på parkeringsplatsen och gå ut på grusvägen. Där ser du bilarna utan problem.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Ah Bunkeflo, mina gamla hemtrakter

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016