Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Sep 2003

min katt har fått ungar :)

min nya katt har fått ungar, visste inte ens om att den var gravid trodde den var fet bara
kattens ungar @ pici.se

live stream
Gameing with noob on USTREAM: things just testing for now. Other Gaming

fast ser bara en låda nu:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Partille
Registrerad
Jul 2008

Grattis! Vänta bara tills ungarna blir på bushumör, då kan man leka med dem i timmar. ^^

» Intel Pentium G4560 » 8 Gb DDR4 » ASUS GTX 660 Ti CUIIOC 2Gb » 128Gb SSD
Fraktfritt från Inet för Sweclockersmedlemmar
Vänligen citera om du pratar med mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Hahaha. Promotar sin stream med kattungar. Ja vi skäms inte för något :drrobotnik:

Va? Katter? Jaha? Jag är 12 minuter gammal och vad är det här?

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av Zlayphir:

Grattis! Vänta bara tills ungarna blir på bushumör, då kan man leka med dem i timmar. ^^

Tack!

jag längtar:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av Alakai:

Hahaha. Promotar sin stream med kattungar. Ja vi skäms inte för något :drrobotnik:

Va? Katter? Jaha? Jag är 12 minuter gammal och vad är det här?

Då undrar jag bara vad det är att skämmas över...? Vissa älskar djur vissa hatar dom, ingen tvingar dig ju att kolla direkt eller har jag fel? Nej jag tänkte väl det

Grattis

i5 4690k, Asus z97-E, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, Crucial 250gb ssd, GTX 970 strix, 16gb ddr3 2400MHz, M2 silent pro 850w, Fractal Design R2, ASUS VG248, Windows 7 Ultimate x64. Nokia Lumia 930. SAAB 9-5 2.3t. Xbox One

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2005

knas, nu kommer jag att tänka på tiden när vi hade kattungar hemma. Sjukt mysigt o galet kul:) Ta verkligen vara på tiden!

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Källaren
Registrerad
Sep 2004

Kommer att tänka på alla de sladar som min hund bitid sönder för att inte äns nämna alla sönderrivna kudar, strumopor och skor. Idag ligger den bara -_-

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2001

Hah, kollade nyss live videon. Fan vad goa!!

CPU: Intel Core i7 6700K @4.5GHz Moderkort: ASUS MAXIMUS VIII HERO Minne: Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz DDR4 Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING Monitor: ASUS ROG SWIFT PG278Q 3D 27" 144Hz G-Sync PSU: Evga SuperNOVA 1000 G2 1000W Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Sound Designer för Squad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sjöbo
Registrerad
Dec 2004

hoppas du nu inte är som många, lämnar kattungarna i skogen när de inte är så gulliga längre.

lycka till med gulliga små krabater!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2003

Haha, härligt med livestreaming! Jag satte upp en liknande sak när vi hade kattungar. Man blev lite förvånad när man tittade till kameran och det var tomt i bolådan! Då hade mamma katt bestämt sig för att det var flyttdags. Fick skrapa ut hela bunten från under sängen med en sopborste.

... sen rengjorde vi och bytte filt etc. så ville hon bo där igen. Är tydligen någon instinkt som gör att de vill flytta runt lite när det börjar stinka så inga rovdjur kommer och snattar godbitarna.

Mvh Stefan -
Hamburgare är kärlek!
Receptologi är livet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/
Registrerad
Feb 2003

Två stycken, är de?
Den vita ragglade just runt och på den svarta som verkade sova rätt djupt. De ser verkligen ut som små fyllon när de är sådär små Snart börjar dom galoppera.

-

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
V-ås - är jag inte söt?
Registrerad
Jul 2001

Låter som när min kompis katt fick ungar. Han och hans flickvän blev helt tagna på sängen av att deras "tjocka" katt var dräktig. Jag startade en likande tråd om det, men den blev låst av någon anledning. Hoppas att denna får vara kvar.

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Sep 2003

har redan några jag känner som ska ha katterna eller om jag behåller en själv:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av Kolsvart Katt:

Två stycken, är de?
Den vita ragglade just runt och på den svarta som verkade sova rätt djupt. De ser verkligen ut som små fyllon när de är sådär små Snart börjar dom galoppera.

den tredje dog vid födseln