någon som vet vart man hittar gammla drivers 5850

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2010

någon som vet vart man hittar gammla drivers 5850

Hej jag har köpt Ati radeon hd 5850 graffe kort <3 (Love) men de är ett litet problem enligt vissa forum etc så måste jag ha antingen verision 10.1 eller 9.12 för att köra gta eplc för annars försvinner hus tex och vägar, Så jag har tittat runt på ati's hemsida utan framgång :I så jag undrar om någon kan hjälpa mig? (A) Jag har Windows XP vill helst ha 9.12 Tackar för all hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av nousi:

Hej jag har köpt Ati radeon hd 5850 graffe kort <3 (Love) men de är ett litet problem enligt vissa forum etc så måste jag ha antingen verision 10.1 eller 9.12 för att köra gta eplc för annars försvinner hus tex och vägar, Så jag har tittat runt på ati's hemsida utan framgång :I så jag undrar om någon kan hjälpa mig? (A) Jag har Windows XP vill helst ha 9.12 Tackar för all hjälp

ATI Catalyst? Display Driver

CPU: Intel Sandy bridge 2600k @ 4,5 GHz|Kylare: H80 |Mobo: Asus P8Z68 Deluxe |RAM: Corsair Dominator Dhx+ CL 7 1600MHz 8 GB |Grafik: EVGA GTX 580 Classified 3072 MB |OS: Windows 7 Ultimate 64 bit|Chassi: Obsidian 800D|Hårddisk: Corsair Force GT SSD 120 gb system, Samsung spinpoint F3 7200 rpm 1TB| Nättagg: Corsair HX750 rödsvart sleeve

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2010

och de är till 5850?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jun 2009

Hittar ingen annan.

CPU: Intel Sandy bridge 2600k @ 4,5 GHz|Kylare: H80 |Mobo: Asus P8Z68 Deluxe |RAM: Corsair Dominator Dhx+ CL 7 1600MHz 8 GB |Grafik: EVGA GTX 580 Classified 3072 MB |OS: Windows 7 Ultimate 64 bit|Chassi: Obsidian 800D|Hårddisk: Corsair Force GT SSD 120 gb system, Samsung spinpoint F3 7200 rpm 1TB| Nättagg: Corsair HX750 rödsvart sleeve

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2010

tror det hjälpte spelet faktiskt ska titta mer i morgon tack så mycket

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jun 2009

Np.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Aug 2007

Så bara för att andra har haft problem med det spelet och skrivit om det i andra forum så måste du också nedgradera till en äldre drivrutin? Jag uppfattar ditt första inlägg som det iaf. Om du själv inte har några problem med att köra senaste drivrutinen är det ju lite fail att inte köra med just den senaste drivrutinen.

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2010

nja men om man inte är retard så fattar man att jag har problem om jag letar efter gammal drivrutin

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av nousi:

enligt vissa forum etc så måste jag ha antingen verision 10.1 eller 9.12 för att köra gta eplc för annars försvinner hus tex och vägar

Det tolkar jag precis som att du endast har läst om problemet på forum och inte själv varit med om det. Du skriver inget om att du själv har problem med det. Men med tanka på ditt senaste svar förstår jag ju nu att du själv har problem med det också

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!