Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2010

använda 2 skärmar?

Tja!

Undrar om det är möjligt att använda det inbyggda grafikkortet samtidigt som jag använder mitt 5770 tänkte att ha tvn inkopplad samtidgt men har ingen adapter..

Sitter utan dator för tillfället :(

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Scania-Earth-Milky way
Registrerad
Nov 2001

Javisst.

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Hardware guy:

Då är min nästa fråga. Hur? haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Orsa
Registrerad
Okt 2009

vad har du för uttag på tvn?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Sebbn:

vad har du för uttag på tvn?

vga

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Orsa
Registrerad
Okt 2009

jag tror inte de inbyggda och ett vanligt grafikkort funkar tillsammans

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Sebbn:

misstänkte det då får man investera i en dvi till vga adapter men tack ändå:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
ar i landslaget
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Grasp247:

misstänkte det då får man investera i en dvi till vga adapter men tack ändå:)

Det följer väl med typ alla grafikkort ändå? Det har jag fått med dom senaste åren iaf

Dator: Intel i7 3770K @ 4 GHz | Asus P8Z77-V Deluxe | Corsair H80i | Gainward GTX 1080 GLH OC @ 2 114 MHz/11,45 GHz (max boost clock) 8GB | Corsair Vengeance 32GB 1600 MHz RAM | Corsair AX750 | Corsair Neutron 240GB SSD + XTB lagring | Xonar Essence STX | Skärmar: Asus ROG Swift PG279Q 27" 144 Hz, 1440p, IPS + Dell 27" U2711 1440p, IPS
Foto: Canon EOS 60D, Canon EF-S 17-55/2,8 IS USM, Canon EF 70-200/2,8L IS II USM, Canon EF 100/2,8L IS USM Macro, Canon SpeedLite 430EX II ||| "Be Humbleholic™, ENJOY life and live it like YOU want!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av aMpari:

Det följer väl med typ alla grafikkort ändå? Det har jag fått med dom senaste åren iaf

jag vet att det brukar göra det men jag köpte det begagnat så glömde jag kolla lådan så till min stora förvåning så va det den enda saken som fattades haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2009

vet inte vad du har för inbyggt i moderkortet, men ska inte typ hybrid crossfire funka mellan inbyggt o externt?

Intel i7 2600k@4.5Ghz - ASUS P8Z77-V - ASUS STRIX R9 390 - Vengeance 2*8GB - Samsung 830 128GB - OCZ Arc 100 240GB - Samsung F4EG 2TB - WD Green 3TB - FD Newton R2 650W - FD Define R4 - Be Quiet Dark Rock 2 - Asus USB-N53 - MG279Q - U2412m.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Scania-Earth-Milky way
Registrerad
Nov 2001
Skrivet av Sebbn:

Tror gör man i kyrkan, inte på forum där folk vill ha fakta.

Skrivet av Grasp247:

jag vet att det brukar göra det men jag köpte det begagnat så glömde jag kolla lådan så till min stora förvåning så va det den enda saken som fattades haha

Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik

Skrivet av the_speed:

vet inte vad du har för inbyggt i moderkortet, men ska inte typ hybrid crossfire funka mellan inbyggt o externt?

Ingen tro här inte. Crossfire är när grafikkort samarbetar med att mata ut bilden från ett kort, men nu ska grafikkorten arbeta separat med varsin skärm. Det är inte crossfire.
På Gagabyte MA780G finns inställningarna för den inbyggda grafiken i Advanced BIOS Features.

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara