Dedikerat NVIDIA som physx

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Azeroth
Registrerad
Okt 2009

Dedikerat NVIDIA som physx

Har som titeln säger ett geforce med mitt ATI kort som dedikerat Physx kort, jag har installerat det och använt Mod för att få Physx i Nvidias kontrollpanel, FluidMark verkar funka korrekt med det. Men nu är problemet att jag inte får fart på Physx i Batman, jag hittar inga inställningar för det. är det nån som kanske har fått fart på det här och kan hjälpa mig?

Asrock X58 Extreme III - Core i7 930@45º~idle stock med Corshair H50 - Fractal Design 650W Tesla - XFX HD5850 BE CF - Corsair 4GB 1600CL8

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av noggerr:

Har som titeln säger ett geforce med mitt ATI kort som dedikerat Physx kort, jag har installerat det och använt Mod för att få Physx i Nvidias kontrollpanel, FluidMark verkar funka korrekt med det. Men nu är problemet att jag inte får fart på Physx i Batman, jag hittar inga inställningar för det. är det nån som kanske har fått fart på det här och kan hjälpa mig?

Jag vet inte exakt hur det ser ut i menyn, eller om det ens finns specifika inställningar för PhysX, men om det är aktiverat eller inte borde du kunna se med hjälp av den här videon: YouTube - GPU PhysX in Batman Arkham Asylum Demo

Asus Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T BE @ 4.2 GHz | Corsair H70 | 8GB Corsair Dominator GT 1600 MHz 7-7-7-20 | Corsair Airflow Pro | Asus 5870 Matrix @ 1050/5200 MHz | Asus Xonar Essence STX | 80GB Corsair Force SSD | Corsair Obsidian 800D | Corsair HX850W | Westone ES5 | Razer Lycosa | Razer DeathAdder |