Permalänk
Medlem

Dreamhack Winter 2010

Dreamhack Winter 2010
Elmia, Jönköping
25-28 November (dock inte officiellt ännu?)

Hittade ingen tråd som rörde DHW 2010 så jag gör en!

Tänkte att vi som ska åka dit ev. snackar ihop oss och kanske sitter på samma ställe? Vore ju kul, spelar ingen roll om man åker med ett par polare eller själv - bara vi sitter på samma rad kanske?

För övrigt blir det mitt första DH och hoppas det blir nice.

Permalänk
Medlem

Jag ska dit iaf, men nånstans i D hallen, så mycket vet jag iaf.

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul, får se så att det passar med studierna innan man bokar något. +Att någon av grabbarna som också vill dit

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Om det passar med studierna så åker jag dit för 5e gången men tänkte sitta i någon annan hall än D för första gången

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Det blir nog i höst
Har bestämt mig för att jag ska ha körkort då, så då åker nog jag o några polare

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Någon som vet ungefär när biljetterna släpps?

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Inaktiv

de har en vana att släppa DHW-biljetterna runt augusti/september iaf hade de den vanan för 4 år sedan

Permalänk
Medlem

Jag ska dit, vore ruggigt nice med Swec rad! Inget sweclocker kan få resavera av Dreamhack ifall intresset finns?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Lite smådöd tråd kanske, men den mår bra av att väckas.

Tänkte också dra till DH i vinter. Var där förra vintern med några polare senast, men har varit där nästan varje år sedan -05. Är redan sjukt pepp, tänkte också ha körkort tills dess, men tror nog det skiter sig. (har inte skrivit in mig på körskola än)...

Ruggigt nice med SweC-rad ja. Men även ruggigt nice med en SweC monter. Det hade fan varit något...

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk

jag kommer förmodligen dit drar dit med några polare, blir min första gång

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Biljetter är släppta för dem som är med i svenska spelföreningen, så bara att boka då!

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
Skrivet av InCyBoy:

Biljetter är släppta för dem som är med i svenska spelföreningen, så bara att boka då!

gött

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Varför ska det alltid vara så långt nere??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

d25:9

Blir SweClockers träff hoppas jag? ;p

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

D25:7, med Konichiwa med fler

Permalänk
Medlem

D47:3, fullsmockat med arboga-bor på D47, men fyfan vad jag längtar!

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

Skall ditt jag med. Inte varit där sedan 06 tror jag det var när vi satt och summerade lite häromdagen.
Jag funderar även på att ta mig mig en liten test rigg för att de som vill skall kunna luftflödes mäta (l/s) samt lufthastighets mäta (m/s) sina olika fläktar de har i sina datorer för skojs skull.

Permalänk
Hedersmedlem

Om vi nu skulle ha en SweC rad skulle den ju vara i B-hallen, där alla hårdvaruprylar finns ju
Funderar också på att sticka dit i år, var där förra vintern.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Nu har jag och en polare köpt biljetter! D38:49 med iaf två polare pepp som fan.

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Ska också dit för första gången. Ska dock dit och jobba på dagarna så man har natten fri för spel och annat kul. så sköter ni er inte så får ni med mig att göra! haha!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Får se om asus behöver en fjärde överklockare på plats, annars drar jag inte dit.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinkspear:

Om det passar med studierna så åker jag dit för 5e gången men tänkte sitta i någon annan hall än D för första gången

Skiter i om det passar jag åker dit Men blev dock D-hallen igen

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

im there and im awesome!

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

wohooooo!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

FEST!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Proffsmoddare

Jag kommer att vara där i Coolermasters bås som vanligt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Oj då. då får man gå förbi coolermasters bås och se vad du hittat på där borta va ett tag sen man såg något du skapat.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Disclose:

Oj då. då får man gå förbi coolermasters bås och se vad du hittat på där borta va ett tag sen man såg något du skapat.

Du skulle varit med på förra DH winter. Då lottades [WP@Wolverine]'s, konstverk ut http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Du skulle varit med på förra DH winter. Då lottades [WP@Wolverine]'s, konstverk ut http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

ja jag vet synd man inte va där då. vinner man nått så e det ju ett plus men kan bara va kul att se konstverken med egna ögon och kanske hälsa på han..

lite OT : kommer swec ha en egen rad med bord som det vatt nån gång innan? swec träff och så?

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, tycker jag med. Tyvärr så var Wolverine aldrig där när jag var där

Angående SweC rad så vet jag inte :S, men träff ska det nog bli (Hoppas jag)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.