Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Aug 2008

Veckans prisbomb.

Hejsan. Förlåt för den dumma rubriken men jag kom inte på nåt annat. Hur vore det med en tråd där vi kan lista veckans prisbomber eller vad vi ska kalla det. Alltså en tråd där vi kan publicera länkar till erbjudande som online/vanliga butiker har. För trots allt så finns det många goda erbjudande som man går miste om. Vet själv hur surt det är att upptäcka en tråd som det står om nåt bra erbjudande, men där datumet förfallit. Det finns ju så många butiker därute så det vill till att finna alla. Hoppas detta är nåt som faller sweclockers på läppen. Jag har inga länkar själv, för jag kom på det här nyss i hängmattan.
--<WaZte>--

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av WaZte:

Hejsan. Förlåt för den dumma rubriken men jag kom inte på nåt annat. Hur vore det med en tråd där vi kan lista veckans prisbomber eller vad vi ska kalla det. Alltså en tråd där vi kan publicera länkar till erbjudande som online/vanliga butiker har. För trots allt så finns det många goda erbjudande som man går miste om. Vet själv hur surt det är att upptäcka en tråd som det står om nåt bra erbjudande, men där datumet förfallit. Det finns ju så många butiker därute så det vill till att finna alla. Hoppas detta är nåt som faller sweclockers på läppen. Jag har inga länkar själv, för jag kom på det här nyss i hängmattan.
--<WaZte>--

låter som en kanonidé!

AMD Phenom II 1100T Black Edition @ 3.7Ghz | Cooler Master V8 PnP | ASRock 970FX EXTREME4 | Team Xtreem Vulcan 4x4GB DDR3 1600MHz | Gigabyte Radeon RX480 4GB | 240GB Corsair Force LE | Samsung HD321KJ 320gb | Western Digital Green Caviar 1TB | BeQuiet Kraft 600w | Cooler Master Cosmos SE | BenQ XL2411 144hz | C-Media USB Soundcard |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Mar 2008

Kan passa på att slänga in denna: Komplett.se - Acer Aspire 7740G 17,3" HD+

17,3" 1600x900, HD5650, i3 330M. För 7k så är detta den mest prisvärda 17,3" som finns just nu och har även 640Gb HDD och 4Gb ram!

MSI GT780