ASUS X52JC, behöver snabba svar.

Permalänk
Medlem

ASUS X52JC, behöver snabba svar.

Hejsan!

Jag undrar fall de är värt att beställa en Komplett.se - ASUS X52JC 15.6" HD ?

Jag vill kunna photoshopa och redigera lite film på noob nivå. Vill även kunna spela nyare spel, typ l4d2, cod mw2 och liknande. Just nu spelar jag bara cs 1.6 pga att min dator inte pallar dom nyare spelen.

SNABBA SVAR UPPSKATTAS SOM SAGT

Tack på förhand / Abbe

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Skrivet av Syde:

Tack på förhand / Abbe

Med ett Geforce 310M kan du drömma om att spela dom spelen iaf

Kollade lite snabbt och jag misstänker att denna kanske är lite bättre.

PC City - Acer Aspire 5551G

Vet dock inte hur pass processorn är, men den tickar på i 2,1Ghz (0,16Ghz saktare) med 1,5Mb Cache (512 per kärna) samt har 3 kärnor. Grafikkortet ligger däremot långt före prestandamässigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Druttmeister:

Med ett Geforce 310M kan du drömma om att spela dom spelen iaf

Kollade lite snabbt och jag misstänker att denna kanske är lite bättre.

PC City - Acer Aspire 5551G

Vet dock inte hur pass processorn är, men den tickar på i 2,1Ghz (0,16Ghz saktare) med 1,5Mb Cache (512 per kärna) samt har 3 kärnor. Grafikkortet ligger däremot långt före prestandamässigt.

okej.
Expert på foto, mobiltelefoner, datorer, TV, hemmabio, MP3-spelare, vitvaror & digital-tv. är den där nått att ha då? har kollat lite på den oxå

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Skrivet av Syde:

Hejsan!

Jag undrar fall de är värt att beställa en Komplett.se - ASUS X52JC 15.6" HD ?

Jag vill kunna photoshopa och redigera lite film på noob nivå. Vill även kunna spela nyare spel, typ l4d2, cod mw2 och liknande. Just nu spelar jag bara cs 1.6 pga att min dator inte pallar dom nyare spelen.

SNABBA SVAR UPPSKATTAS SOM SAGT

Tack på förhand / Abbe

Denna med ett Nvidia Geforce 335M då?

Asus X42JV-VW024V - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

kommer de gå att spela nyare spel med den då?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Permalänk

X52:ans grafikkort blir nog en flaskhals till en Core i5. Duger till lätta spel.

Grafikkortet i Asus X42JV duger bra till medelkrävande spel men har dock ej DirectX 11. Bra val ändå.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusnns:

X52:ans grafikkort blir nog en flaskhals till en Core i5. Duger till lätta spel.

Grafikkortet i Asus X42JV duger bra till medelkrävande spel men har dock ej DirectX 11. Bra val ändå.

okej, du har inget annat tips för runt 6-7k ?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Skrivet av Syde:

okej, du har inget annat tips för runt 6-7k ?

Jo.

Packard Bell EasyNote TJ75-JN-572NC - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50