Permalänk

13,3 Bärbar

E ute efter en laptop som inte är för tung och gärna har lång batteritid eftersom jag brukar ha den med mig till jobbet så bör den ej vara för tung

Högst 10 000 kr gärna under

Kommer mest att användas till att spela typ farmville på facebook och andra spel på king.com och liknande

Kommer även att titta en hel del på film på den både direkt i datorn och den ska kopplas till TV:n när jag e hemma

Gärna ett tips med på en bra router som funkar med Telias fiberLAN så jag kan köra trådlöst

Permalänk
Medlem

Kika på Acers 3820tg om du vill ha lite mer kraft eller tex Asus Ul30VT/JT datorer om du vill ha lite mer batteritid. Båda har fått goda omdömen överlag(finns gott om information på detta forumet, främst om Ul30Vt). Båda är väldigt lätta att bära och har fin finish enligt mig. Det enda som jag styr mig på är betraktningsvinkeln på skärmarna.

Min bror har en Ul30Vt och det är riktigt skönt en sådan grym batteritid!

Visa signatur

Eeeeep

Permalänk

Tack ska kolla upp dessa

Permalänk

Har mer lr mindre bestämt mig för att köpa Acern när jag ska till Netonnet

En fråga till bara ang acern , fixar den att spela WOW på om jag nu börjar spela det, iom många kompisar spelar WOW o har tjatat på att jag ska börja spela med

Permalänk

Jag ska också köpa Acern (Komplett.se - Acer Aspire TimelineX 3820TG 13.3"HD LED) och den lär klara wow bra (vet inte vad det är för krav) då man kan lira bad company 2 på high setting (inte AA/AF eller vad de heter på högsta). Man kan också överklocka grafikkortet ganska bra så att det presterar bättre.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Den kommer att duga gott åt WoW :).

Visa signatur

Eeeeep

Permalänk

Tack för era svar

Blir Acern och med 9 cells batteriet, ska bli skönt med en ny dator