CDON.com: Hemelektronik

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av RedSparowes:

Vad hade du beställt då?

Hade beställt ett chassi, moderkort, CPU och ram-minnen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Tjena, undrar bara när ni får in denna igen : http://cdon.se/hemelektronik/corsair_ssd_drive_90g_force3-17477081 ?
samt är det specialpris även när ni får in den? så det inte försvinner helt plötsligt när man väntar på att det ska komma in i lager för det hände så på en annan sida, typ as billigt och så skulle dom få in mer men helt plötsligt höjde dom priset med typ 300kr eller nåt

samt kan tillägga att Rubriken på den SSD'n är väl fel? Ska väl typ stå Corsair Force GT 90Gb och inte " Corsair SSD Drive 90G Force3" ?:P

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

fan, i5:an tar ju slut så fort ni får in den, om nu får in den...

Nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av weyne:

fan, i5:an tar ju slut så fort ni får in den, om nu får in den...

Haha, jag är tydligen inte den ende som sitter och lurpassar på den. Såg att man kunde trycka på köpknappen idag men den försvann från varukorgen direkt när man gick till kassan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av ArneAnka89:

Haha, jag är tydligen inte den ende som sitter och lurpassar på den. Såg att man kunde trycka på köpknappen idag men den försvann från varukorgen direkt när man gick till kassan.

Blev att köpa från webhallen tillslut, varje gång när skulle beställa så har den tagit slut, nu orkade jag inte vänta längre, men ett moderkort blev det iaf.

Nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Jag önskar att Ni (Cdon) lägger till en sida där en lista visas över alla mina bevakningar och huruvida de finns på lager eller inte.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Alla ni som har beställt från CDON och fått vänta en längre tid.
Har ni haft "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" som status hos posten, eller kommer ni inte ens dit?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

MarJoh, jag har efter några dagar fått posten, elektronisk förhandsinformation mottagen och därefter "sorterad i X och Y".

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Apr 2008

Jag har beställt laptop och ssd och hdd fäste till laptopen :D, allt från cdon. Har fått allt inom loppet av 3-5 dagar(Som det står på deras hemsida att det kommer att ta) Visst är deras sida lite slö med uppdatering och kolli nummer mail. Men vafan, man får de man beställer och det går hyfsat fort tycker jag.

Förstår inte varför alla ha sånna problem med dem? Är jag en lyckokund kanske?

Stuff.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2003

Har nu annullerat min order hos Cdon på ett Antec P280 eftersom de inte ens kan bemöda sig med att ta fram uppgifter om när det kommer in. Tycker att två veckor utan information är bedrövligt dåligt. att de inte heller svarar i denna tråd gör inte det hela bättre.

Ber om ursäkt om det var någon annan som nappade på detta "fynd" som jag tipsade om som mellandagsrea om det beror på mitt tips.

Färdighandlat på cdon för min del.

//Hokvinge

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av hokvinge:

Har nu annullerat min order hos Cdon på ett Antec P280 eftersom de inte ens kan bemöda sig med att ta fram uppgifter om när det kommer in. Tycker att två veckor utan information är bedrövligt dåligt. att de inte heller svarar i denna tråd gör inte det hela bättre.

Ber om ursäkt om det var någon annan som nappade på detta "fynd" som jag tipsade om som mellandagsrea om det beror på mitt tips.

Färdighandlat på cdon för min del.

Har dom haft inne chassit i lager? känns som om dom isåfall bara tog in ett riktigt fåtal.

|Lian Li PC-V358 | Maximus IV Gene | i7 4770K | A-Data 8gb DDR3 | S-830 128GB SSD + S-840 Pro 256GB + F3 500GB + x2 F3 1TB | EVGA GTX 780 | Nzxt Hale 90 1000w | Samsung P2450H | WD Elements 2.0 1TB| Creative -T40 |
| Steam - Toivo | iPad 2 3G 32GB | -- Vikeskär - -

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2011
Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
göteborg
Registrerad
Okt 2006

Hej på er sällan har jag läst så många arga inlägg rörande leveranstider.

Jag har själv köpt filmer etc av CDON i rätt många år och senaste beställningen var en SSD strax innan jul och den tog 5 arbetsdagar på sig att ta sig hit. Detta är i min erfarenhet fult normalt, när det gäller postorder.

Jag tror dessvärre att många av oss hårdvarunördar har blivit bortskämda med framförallt Inets korta leveranstider. Alla stora hårdvarubutiker har nog sett det totalt bristen på tålamod hos sina kunder som en bra grej att utnyttja som säljargument. CDON är en klassiskt postorderfirma som precis gett sig in på hårdvara och dem har nog missat den kulturen lite.

Faktum är att om man skall garantera extremt korta leveranstider samt lättillgänglig snabb support så kostar det. Vid normal postorder med pressat pris från ett större företag så är en leveranstid på runt 5 arbetsdagar helt klart rimlig, om varan finns i lager vid köp.

Är det super viktigt att få hem varan så snabbt som möjligt så vänd er till ett företag som har extremt snabb leverans som ett säljargument snarare än det som enbart har lägsta pris. Med andra ord om ni har bråttom så betala de extra hundralapparna och köp hos tex Inet, Alina eller Dustin dem är alla kända för snabba leveranser, om de har varorna hemma.

Det jag dock helt håller med om i kritiken är att CDON bör se över hur orderstatusen ser ut. Det bör inte stå att den packas då det lätt kan tolkas just som att det står någon på lagret och fysiskt packar varan. I CDONs fall misstänker jag att statusen packas motsvarar att det är det steget som kommer efter att beställningen lagts på en vara som är i lager. Att det sedan är varan som är nummer 5000 i kön att bli packad framgår troligtvis inte. Detta är som sagt inget jag vet men jag är rätt övertygad om att det är så det förhåller sig. Vi får hoppas att CDON ändrar i sitt system så att statusen blir mer konkret eller att dem förtydligar vad statusen egentligen innebär.

I vilket fall så ber jag er att trotts att ni är frustrerade (många säkert med all rätt) försöka hålla era inlägg på en saklig och konstruktiv nivå. Det är av erfarenhet det som brukar ge bäst resultat och leda till minst onödiga urspårningar

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Tyvärr får också jag sälla mig till sällskapet med besvikna Cdon-kunder. Beställde komponenter till en komplett dator sista december. Alla delar fanns på lager då jag beställde och allt med en levtid 1-3 dagar. Visst var jag medveten om att dom hade vissa leveransproblem, så att jag skulle få vänta nån vecka extra såg jag inte som ett problem. Men, inte mer än så.
Men, ett par dagar senare fanns inte längre ramminnena på lager, varför jag skrev och frågade hur det låg till. Om dom inte fanns inne ville jag byta till andra, eftersom det fanns andra med samma pris och likvärdig prestanda. Jag passade också på att fråga om det var möjligt att byta chassi, eftersom ordern ändå inte hade blivit hanterad.

Svaret blev att det var för sent att ändra något, då ordern hade kommit för långt i hanteringen.....

Ok, inga problem, men eftersom status fortfarande var "ej levererad" frågade jag igen, hur det låg till. Var det packning av varor som gällde nu och skulle jag få en komplett leverans? Jag vill som sagt byta till andra ramminnen annars.

Nytt svar; Nej, det har inte skickats, så det går bra att byta chassi. Anledningen till att det inte var skickat, sa dom var att det saknades täckning på mitt konto som uppgivet kort var kopplat till.

Nu började jag ana oro, eftersom jag inte har uppgett något kort alls och förskottsbetalat via direktöverföring. Vilket jag lite surt talade om ett nytt meddelande och i samma meddelande bekräftade jag att jag ville byta till annat chassi. Jag påpekade också att jag vill bli uppringd, för att få prata med någon.
Nytt svar; vi har skickat ditt ärende till callbackavdelningen som kommer kontakta dig så snart som möjligt.
Detta var i torsdags, men ingen ringde då och sen blev det helg..... idag har jag fått status "delleverans" där ramminnen + grafikkort är restnoterat:-( Dessutom skickar man tydligen det chassi jag inte ville ha, trots att jag fått bekräftat att det gick bra att byta.

Som sagt, det har bara gått en dryg vecka sedan beställning, så det säger jag inget om, men när man får svar som uppenbarligen är gripna helt ur luften och dom dessutom inte ens bryr sig om att svara på raka frågor, så känner jag att det är tveksamt om det låga priset ursäktar. Jag beställde för knappt 8K och har inte på något annat ställe fått ihop samma paket för mindre än 9K, så visst är det stor skillnad.

Kanske blir resultatet bra i slutändan, men som det känns nu var det nog sista beställningen jag la hos Cdon. Jag är givetvis inte ett dugg orolig för att bli blåst, utan självklart kommer dom leverera grejerna. Men det står skrivet i stjärnorna när allt har kommit.......

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av MichaSWE:

Hej på er sällan har jag läst så många arga inlägg rörande leveranstider.

Jag har själv köpt filmer etc av CDON i rätt många år och senaste beställningen var en SSD strax innan jul och den tog 5 arbetsdagar på sig att ta sig hit. Detta är i min erfarenhet fult normalt, när det gäller postorder.

Jag tror dessvärre att många av oss hårdvarunördar har blivit bortskämda med framförallt Inets korta leveranstider. Alla stora hårdvarubutiker har nog sett det totalt bristen på tålamod hos sina kunder som en bra grej att utnyttja som säljargument. CDON är en klassiskt postorderfirma som precis gett sig in på hårdvara och dem har nog missat den kulturen lite.

Faktum är att om man skall garantera extremt korta leveranstider samt lättillgänglig snabb support så kostar det. Vid normal postorder med pressat pris från ett större företag så är en leveranstid på runt 5 arbetsdagar helt klart rimlig, om varan finns i lager vid köp.

Är det super viktigt att få hem varan så snabbt som möjligt så vänd er till ett företag som har extremt snabb leverans som ett säljargument snarare än det som enbart har lägsta pris. Med andra ord om ni har bråttom så betala de extra hundralapparna och köp hos tex Inet, Alina eller Dustin dem är alla kända för snabba leveranser, om de har varorna hemma.

Det jag dock helt håller med om i kritiken är att CDON bör se över hur orderstatusen ser ut. Det bör inte stå att den packas då det lätt kan tolkas just som att det står någon på lagret och fysiskt packar varan. I CDONs fall misstänker jag att statusen packas motsvarar att det är det steget som kommer efter att beställningen lagts på en vara som är i lager. Att det sedan är varan som är nummer 5000 i kön att bli packad framgår troligtvis inte. Detta är som sagt inget jag vet men jag är rätt övertygad om att det är så det förhåller sig. Vi får hoppas att CDON ändrar i sitt system så att statusen blir mer konkret eller att dem förtydligar vad statusen egentligen innebär.

I vilket fall så ber jag er att trotts att ni är frustrerade (många säkert med all rätt) försöka hålla era inlägg på en saklig och konstruktiv nivå. Det är av erfarenhet det som brukar ge bäst resultat och leda till minst onödiga urspårningar

Ja, som du skriver är saklighet viktigt!
Det som retar mig en del är, att man skriver 1-3 dagar levtid. Och, sedan har dom lagt ut en ursäkt att dom har levproblem som leder till 1-2 dagar extra. Det innebär alltså 2-5 dagar.
Jag i mitt fall har medvetet beställt prylar som fanns i lager och då får det inte vara så att det tar slut några dagar senare, med följd att man får delleverans.
Det är inte levtiden i sig som jag tycker är problemet, utan jag upplever att dom inte är helt ärliga med sina uppgifter eller i sina svar via kundtjänst.

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
göteborg
Registrerad
Okt 2006
Skrivet av DanielOrtega:

Ja, som du skriver är saklighet viktigt!
Det som retar mig en del är, att man skriver 1-3 dagar levtid. Och, sedan har dom lagt ut en ursäkt att dom har levproblem som leder till 1-2 dagar extra. Det innebär alltså 2-5 dagar.
Jag i mitt fall har medvetet beställt prylar som fanns i lager och då får det inte vara så att det tar slut några dagar senare, med följd att man får delleverans.
Det är inte levtiden i sig som jag tycker är problemet, utan jag upplever att dom inte är helt ärliga med sina uppgifter eller i sina svar via kundtjänst.

Jag tror det kan beror på ett mindre lyckat system i förhållande till vad kundtjänst ser och inte. Vi får hoppas att vi får en bra förklaring av CDON snart.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Trädvy Permalänk
Cdon.com
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2009

Hej,

Vid frågor om leveranser och när kommer denna produkten in, skicka ett pm till mig. Lätt att jag missar det annars :/

Angående statusen på leveranser. Så har vi idag ett system som inte passar oss. Vi håller på med att titta på nya system, Dock så skall dem anpassas till våra andra program och detta är tyvärr inget som görs snabbt. När det står att varan packas, då har er order blivit skickad till lagret och ligger sedan att väntas på packning. Kundtjänsten ser också bara att det håller på att packas. Tyvärr så kan dem inte avbryta en order i det skedet. Detta är något som är otroligt prioriterat från vår sida och det kommer att ändras men har tyvärr inget datum på när detta kommer att ske.

/Andreas

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Vid frågor om leveranser och när kommer denna produkten in, skicka ett pm till mig. Lätt att jag missar det annars :/

Angående statusen på leveranser. Så har vi idag ett system som inte passar oss. Vi håller på med att titta på nya system, Dock så skall dem anpassas till våra andra program och detta är tyvärr inget som görs snabbt. När det står att varan packas, då har er order blivit skickad till lagret och ligger sedan att väntas på packning. Kundtjänsten ser också bara att det håller på att packas. Tyvärr så kan dem inte avbryta en order i det skedet. Detta är något som är otroligt prioriterat från vår sida och det kommer att ändras men har tyvärr inget datum på när detta kommer att ske.

/Andreas

Inget datum alls? Någon form av plan måste ni väl ändå ha? 1 månad - 3 månader - 6 månader - 12 månader?

Personligen ligger jag lågt med elektronikbeställningar från Er tills systemen fungerar ordentligt.

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

Huvudburk: Intel 2600K, Asus P8Z68-V PRO, Corsair Vengeance 16GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 320 SSD, WD Black+Green, Silverstone FT02, Silver Power SP-SS750M (SeaSonic M12D), Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS.
* Stolt paragrafryttare *

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Vid frågor om leveranser och när kommer denna produkten in, skicka ett pm till mig. Lätt att jag missar det annars :/

Angående statusen på leveranser. Så har vi idag ett system som inte passar oss. Vi håller på med att titta på nya system, Dock så skall dem anpassas till våra andra program och detta är tyvärr inget som görs snabbt. När det står att varan packas, då har er order blivit skickad till lagret och ligger sedan att väntas på packning. Kundtjänsten ser också bara att det håller på att packas. Tyvärr så kan dem inte avbryta en order i det skedet. Detta är något som är otroligt prioriterat från vår sida och det kommer att ändras men har tyvärr inget datum på när detta kommer att ske.

/Andreas

Jag kan tipsa om Lexit, ett norskt bolag(finns representerat i Göteborg) som pysslar med lager och prismärkning, dom är väldigt kompetenta och service minded!
Dom har ganska lätt att anpassa sitt system efter önskemål och program också.

Jag ansvarar för prismärkning på ett livsmedelsföretag och anlitar där Lexit.
Stor plus i kanten är att dom är väldigt konkurrenskraftiga vad det gäller priser.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

har beställt ett moderkort från er nu, valde att inte bli medlem och när jag skall kolla orderstatusen så kan jag bara se artikelnr samt vilket artikel jag köpt, ingen status. Behöver man vara medlem för sådant, i mailet jag fick står det att jag kan se status i den länken.
Nån annan som vet?

Nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kumla
Registrerad
Jan 2012

Lite lustigt att de höjer priserna innan de får in sakerna på lager igen och att det då inte går att köpa innan det finns på lager. De är helt klart billigast på en del saker, men kommer välja att betala extra denna gång för att tycker det är allmänt dålig still. Gäller både 2500k, R3an och Crosair agget.

Inget av det stämde så kan lika gärna ta bort signaturen, vänligen citera för svar =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

kan säga att "varorna packas" sjukan har spridit sig till filmlagret nu också, är inne på 3 tredje dagen just nu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Beställde grejer till 2st datorer den 30/12 och problemet jag upplever som störande är inte att inget har kommit än (det har trots allt varit helger) utan att jag får en deleverans som jag inte räknade med när jag beställde då allt var i lager utom DVD spelarna (som jag kan klara mig utan initialt eftersom jag har någon i gammal burk).

Reserveras inte de varor man beställer utan dom kan "tas" av andra utan man har någon koll?

Nu kommer jag att sitta med chassi/moderkort/SSD/grafikkort men ingen prolle och minnen... (och DVD som jag förväntade mig)

Inget bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av DanielOrtega:

Tyvärr får också jag sälla mig till sällskapet med besvikna Cdon-kunder. Beställde komponenter till en komplett dator sista december. Alla delar fanns på lager då jag beställde och allt med en levtid 1-3 dagar. Visst var jag medveten om att dom hade vissa leveransproblem, så att jag skulle få vänta nån vecka extra såg jag inte som ett problem. Men, inte mer än så.
Men, ett par dagar senare fanns inte längre ramminnena på lager, varför jag skrev och frågade hur det låg till. Om dom inte fanns inne ville jag byta till andra, eftersom det fanns andra med samma pris och likvärdig prestanda. Jag passade också på att fråga om det var möjligt att byta chassi, eftersom ordern ändå inte hade blivit hanterad.

Svaret blev att det var för sent att ändra något, då ordern hade kommit för långt i hanteringen.....

Ok, inga problem, men eftersom status fortfarande var "ej levererad" frågade jag igen, hur det låg till. Var det packning av varor som gällde nu och skulle jag få en komplett leverans? Jag vill som sagt byta till andra ramminnen annars.

Nytt svar; Nej, det har inte skickats, så det går bra att byta chassi. Anledningen till att det inte var skickat, sa dom var att det saknades täckning på mitt konto som uppgivet kort var kopplat till.

Nu började jag ana oro, eftersom jag inte har uppgett något kort alls och förskottsbetalat via direktöverföring. Vilket jag lite surt talade om ett nytt meddelande och i samma meddelande bekräftade jag att jag ville byta till annat chassi. Jag påpekade också att jag vill bli uppringd, för att få prata med någon.
Nytt svar; vi har skickat ditt ärende till callbackavdelningen som kommer kontakta dig så snart som möjligt.
Detta var i torsdags, men ingen ringde då och sen blev det helg..... idag har jag fått status "delleverans" där ramminnen + grafikkort är restnoterat:-( Dessutom skickar man tydligen det chassi jag inte ville ha, trots att jag fått bekräftat att det gick bra att byta.

Som sagt, det har bara gått en dryg vecka sedan beställning, så det säger jag inget om, men när man får svar som uppenbarligen är gripna helt ur luften och dom dessutom inte ens bryr sig om att svara på raka frågor, så känner jag att det är tveksamt om det låga priset ursäktar. Jag beställde för knappt 8K och har inte på något annat ställe fått ihop samma paket för mindre än 9K, så visst är det stor skillnad.

Kanske blir resultatet bra i slutändan, men som det känns nu var det nog sista beställningen jag la hos Cdon. Jag är givetvis inte ett dugg orolig för att bli blåst, utan självklart kommer dom leverera grejerna. Men det står skrivet i stjärnorna när allt har kommit.......

Då vill jag rapportera att allt har löst sig för mig! Jag har fått en bra kontakt med kundtjänst och dom fixar andra minnen istället för dom beställda, som var restade. Chassit som jag ville byta till annat löste dom också, genom att skicka med en retursedel för gratis retur av det som redan var på g och det andra la jag en ny beställning på.
Allt utom grafikkort och minnen kom idag, inkl det "nya" chassit. Grafikkortet och minnena skickas troligen idag eller imorgon.

Så, allt blev som sagt bra och Cdon ska ha ära för att dom rättade till det som var tokigt!!

Kvarstår gör dock önskan att arbeta om systemet, för det är rejält irriterande att man kan boka produkter som anges finnas på lager, men sedan blir restnoterat ändå.
Nu har vi ju läst att dom är medvetna om problemet, så då får vi tro på att det blir bättre.
Jag skulle också vilja uppmana Cdon till att uppge leveranstid till tex 2-6 arbetsdagar. Då slipper man bli besviken, eftersom det står 1-3 och det har man nog svårt att leva upp till för det mesta.

Summeringen blir att jag trots allt är en nöjd kund, som fått grejerna efter ca 6-7 arbetsdagar, till ett oslagbart pris. Jag ser det som en styrka att dom försöker rätta felaktigheterna och jag upplever verkligen att dom bjöd till för att jag skulle bli nöjd efter strulet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av trollhattan:

kan säga att "varorna packas" sjukan har spridit sig till filmlagret nu också, är inne på 3 tredje dagen just nu.

2 dagen för mej :/

Grafikkort: AMD HD7970 RAM: Corsair vengeance 16GB
Nätagg: Corsair TX650W Moderkort: GA-990FXA-UD3-rev1.2
SSD: Samsung 830 128GB Processor: AMD FX-8350 Stock

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

Kan ju säga att min vara nu blivit skickad första arbetsdagen efter beställning, fick snabb hjälp med kolli id här på forumet, så jag är nöjd
Dock har posten tydligen leverans störningar :annoyed:

Nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bålsta
Registrerad
Jun 2011

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kumla
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av xeno95:

Väntar på samma...

Inget av det stämde så kan lika gärna ta bort signaturen, vänligen citera för svar =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av xeno95:

Väntar också på den. Såg nu att de höjt priset med 40kr vilket är logiskt men gör att man i princip kan köpa den någon annanstans för runt 1800. Att de höjt priset borde väl rimligen innebära att Cdon får in nya snart dock.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Okt 2007

stuff

hej

jag undrar när ni får in detta igen;

CORSAIR 8GB DDR3 1333MHZ "So Dimm"

Samt varför inte lite rabatt på Apple tillbehör saker? Så som ni har på Magic mouse kunde ni ha på wireless keyboard eller som ett paket pris

/ Johan

Stationär: Core i5 760 @ 3.8 GHz | Gigabyte GA-P55A-UD4 | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz @ 8GB | NOCTUA NH-U12P | Sparkle GTX 460 1GB OC | OCZ MODXSTREAM PRO 700W, 80+ | Fractal Define R3 | WB CAVIAR BLACK 1TB S/600 |