CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MolenXs:

Men då erbjudandet bara gäller de första 100 finns väl risk att erbjudandet inte finns kvar när SSDn är i lager igen, eller har jag missuppfattat hur det fungerar? Är också intresserad av SSDn nämligen.

Vi trodde naturligtvis inte att det skulle vara såhär hajpat, därför så har vi valt att lägga in ett hundrapack till, sen så är det slut.

Skrivet av xtrem:

Det vore ju trevligt att kunna ange fler än 1 rabattkod. Om man har frakfritt som student och vill använda en VIP kod så går inte det..

Gick verkligen 100diskar på 5timmar om varje person bara fick köpa 1?

Jo jag tycker också det, dock är det inte möjligt just nu

Skrivet av Zyriak:

Förstår inte att folk är så besatta av fraktavgiften, tror det är en psykologisk grej, det här erbjudantet var ju bra mycket trevligare!

Med tanke på att vår frakt är 29kr och fraktfritt när du handlar för över 600 så har vi inte prioriterat frakten i det här fallet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Passar på att tacka än en gång för ett väldigt trevligt erbjudande!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av aluminium:

Passar på att tacka än en gång för ett väldigt trevligt erbjudande!

Jo vi tackar!

Ni får alla gärna vara med och bidra med förslag på olika veckoerbjudanden, dvs produkter ni skulle vilja se som SweVIP erbjudanden!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Jo vi tackar!

Ni får alla gärna vara med och bidra med förslag på olika veckoerbjudanden, dvs produkter ni skulle vilja se som SweVIP erbjudanden!

Grafikkort! High-end eller övre mid-end. Inga HD5750

Gärna EVGA-produkter

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Är det nått du saknar?

1TB diskar, internminnen, grafikkort mid-high end. Det är något som skulle trigga igång mitt köpfinger iaf
Även små prissänkningar på dessa grejer ser jag som bättre än stora på dåliga grafikort.

Är nog inte så värst många som är sugna på ett 5750 kort, lite väl vegt.

Min flickvän hade beställt en massa saker från er för några dagar sedan, konsoll, spel osv.
Och på hemsidan så stod det att allt var i lager, men senare fick hon ett mail där det stod att INGET fanns i lager. Står tydligen fortfarande på hemsidan att det finns i lager. Vad hände där?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Vi trodde naturligtvis inte att det skulle vara såhär hajpat, därför så har vi valt att lägga in ett hundrapack till, sen så är det slut.

Jo jag tycker också det, dock är det inte möjligt just nu

Med tanke på att vår frakt är 29kr och fraktfritt när du handlar för över 600 så har vi inte prioriterat frakten i det här fallet.

Någon ETA på när de kommer in? Ska man sitta och refresha sidan konstant nu eller senare?

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Tjena:)

Jag har kollat igenom lite mer noga nu, och jag ska erkänna att jag missade lite förut (ber om ursäkt för det)...

Så tack för alla fina erbjudande, men jag har inte köpt nått än då jag endast är ute efter ett billigt chassi:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Jo vi tackar!

Ni får alla gärna vara med och bidra med förslag på olika veckoerbjudanden, dvs produkter ni skulle vilja se som SweVIP erbjudanden!

Mitt förslag: Corsair Obsidian 700D
Ett visst annat företag har riktigt bra pris på just det, men det ska ni nog kunna slå

EDIT: Såg nu att ni bara hade 800D, då har jag ett förslag till, ta in 700D

Permalänk
Medlem

skulle vilja se en trevlig rabatt på Corsair AX1200w då jag sitter i köptankarna.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

skulle vilja se en trevlig rabatt på Corsair AX1200w då jag sitter i köptankarna.

2061 kronor är iaf rätt bra

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Hej
Jag beställde 2 spel från er till min lillpojks födelsedag på lördag.
Beställningen gjordes sent i söndagskväll och idag kom spelen hem i brevlådan.
Tusen tack för en snabb och bra leverans/affär.
Jag hoppas verkligen att ni lyckas med er ambition att etablera er på hårdvarumarknaden.
Vi "hardwarejunkies" behöver fler och bra alternativ.
Hälsn
David

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Medlem

Nu finns disken inne så skynda er ni som vill ha en för 1533:-

Permalänk
Medlem

Handlade mitt chassi från CDON och är jättenöjd. Bra pris, gratis frakt och en vettig leveranstid. (:

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Skrivet av Divil:

Nu finns disken inne så skynda er ni som vill ha en för 1533:-

Hos mig står det bara att man kan bevaka den. Vad står det hos någon annan?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Hos mig står det bara att man kan bevaka den. Vad står det hos någon annan?

samma hos mig med:(

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Hur länge pågår kampanjen på chassin :P?

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Hos mig står det bara att man kan bevaka den. Vad står det hos någon annan?

Den gick åt direkt typ på 20 min eller nått.

Permalänk
Skrivet av _michelin_:

Hos mig står det bara att man kan bevaka den. Vad står det hos någon annan?

Just nu står det bevaka men min kompis som också är medlem här ringde mig 19:55 när jag var nere och, då sprang jag också upp och beställde och beställningen gick igenom så jag har en order på en hos CDON nu, antagligen så gick de riktigt snabbt eller så släppte de bara några men både jag och min kompis (som också är medlem på swec) lyckades beställa innan och då stod där inte bevaka.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Såja;D idag fick jag min efterlängtade skiva:D 48 timmer efter beställning är inte så illa ju:D
Dock irriterade att den hade statusen packas i cirka 30 timmar innan den skickades..
Så det tog längre tid för er att packa en skiva än att för posten att skicka den till västerås,

Mvh Niklas, Nöjd

Permalänk
Medlem

Vad är fraktfritt för dumheter när man får 5% rabatt. Handlar du för 1000kr har du sparat 50kr dvs. en frakt. Att det sedan är fraktfritt över 600kr gör ju inte saken sämre? Får ta och kolla in lite då och då för att se om där finns några lockande erbjudanden

Permalänk
Medlem

Blir lite sur nu.. Beställde en Huawei x5, trycker in mitt mobilnummer på er hemsida men ändå likt förbannat så får posten för sig att skicka brevavi.
Är det inte ert ansvar att skicka med den informationen till posten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkorutansteN:

trycker in mitt mobilnummer på er hemsida men ändå likt förbannat så får posten för sig att skicka brevavi.
Är det inte ert ansvar att skicka med den informationen till posten?

det hela hänger på om Posten registrerar ditt paket hela vägen. jag vet inte hur det ser ut där du bor, men om kontoret tillfälligt saknar dataåtkomst (viket inte är helt ovanligt på de ställlen som Posten är inhysta i butiker och annat och sköts av dess personal) så skickas en lokal avi (oftast en lapp enbart) ut. om det är CDON eller sorteringsterminalen som har problem så fick du förmodligen en central avi (i brev oftast) dagen innan paketet anlände kontoret.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Cdon.com

Semestertider!!!

Nu när vi äntligen är igång så drar jag på semester
Jag kommer tyvärr inte ha möjlighet att svara då jag kommer att befinna mig långt ifrån en internetuppkoppling ( skönt )

Tveka inte att skicka ett mail till kundtjänst vid frågor!

Mvh Edin

PS. Lycka till i tävlingen!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Semestertider!!!

Nu när vi äntligen är igång så drar jag på semester
Jag kommer tyvärr inte ha möjlighet att svara då jag kommer att befinna mig långt ifrån en internetuppkoppling ( skönt )

Tveka inte att skicka ett mail till kundtjänst vid frågor!

Mvh Edin

http://energipussel.se/wp-content/uploads/2011/06/semestertid...

PS. Lycka till i tävlingen!!

Tack för erbjudandet som vi fick:)
Brände en slant precis:)

Trevlig semester:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Otroligt CDON.

Inte nog med att jag fick vänta i över 30 timmar på att ni skulle packa 2 bildskärmar och en adapter, så glömmer ni att packa ena skärmen - en 24" är inte liten, väldigt svårt att missa. Men ni lyckas såklart. Jag är ruskigt missnöjd med min order. Ni var bättre förr.

När kompensation kom på tal så kunde ni endast erbjuda mig 50 kr avdraget på fakturan. Nej nu är jag less på detta, ni tappade just en trogen kund. (Ja, jag vet, han är på semester.)

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Fick min Vertex disk idag så jag är nöjd.

Permalänk
Skrivet av KKay:

Otroligt CDON.

Inte nog med att jag fick vänta i över 30 timmar på att ni skulle packa 2 bildskärmar och en adapter, så glömmer ni att packa ena skärmen - en 24" är inte liten, väldigt svårt att missa. Men ni lyckas såklart. Jag är ruskigt missnöjd med min order. Ni var bättre förr.

När kompensation kom på tal så kunde ni endast erbjuda mig 50 kr avdraget på fakturan. Nej nu är jag less på detta, ni tappade just en trogen kund. (Ja, jag vet, han är på semester.)

Samma sak hände mig häromdagen, fick vänta i tre dagar på att få mitt paket. Men vad händer när man öppnar det? Jo det fattas en sak som jag beställde 2 av.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Fick min Vertex disk idag så jag är nöjd.

Vafan? Jag ville också få min idag

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ConTigent:

Samma sak hände mig häromdagen, fick vänta i tre dagar på att få mitt paket. Men vad händer när man öppnar det? Jo det fattas en sak som jag beställde 2 av.

Pinsamt CDON. Vad har ni för praktikanter på lagret egentligen??

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

När kommer det in fler i5 2500K, i7 2600K och Intel SSD 320 120gb?

Det är btw en sak ni måste förbättra, lagerstatus och när nya förväntas in, där skolar webhallen och komplett er totalt.

Hade en core i7 i korgen i natt men tänkte beställa när jag kom hem idag, och nu är den plötsligt slut. Hade obv beställt inatt om det stått "2 kvar" någonstans. Det går inte att behandla en CD-skiva och en processor på samma sätt, de är olika produkter, var nära tt lägga en order på 5000 men nu får vi se om ni får in varorna innan 5%-kampanjen tar slut, annars får inet, komplett eller webhallen mina pengar.

Hur länge ska denna kampanj vara btw?