Mynthållare i Stockholm kan man hitta de?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Mynthållare i Stockholm kan man hitta de?

Skulle behöva en sån här

hinner inte beställa online innan jag drar därför tänkte jag höra med er om ni vet nåt ställe här i Stockholm som säljer dessa?

Pain is temporary, glory is forever

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009

Tveksamt var nog en 80-90 talspryl.:P

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2003

En bra tips är kanske att söka runt på tradera. En perfekt pryl folk säkert säljer.

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av MacEnkronan:

Tveksamt var nog en 80-90 talspryl.:P

De finns i allra högsta grad att köpa för både Euro och SEK.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av SUMITOMO:

De finns i allra högsta grad att köpa för både Euro och SEK.

Oki då kommer vi till ursprungsfrågan, var kan man hitta dessa mynthållare (förutom eventuellt på nätet för de som inte tex. handlar på tradera:P) i vilka affärer?^^

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
08
Registrerad
Jan 2004

Punktshop etc.

| avgå alla | iPad air |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av MacEnkronan:

Oki då kommer vi till ursprungsfrågan, var kan man hitta dessa mynthållare (förutom eventuellt på nätet för de som inte tex. handlar på tradera:P) i vilka affärer?^^

Trodde du var expert på det här med mynt

HTPC i7 6700. 20GB DDR4 2166mhz. GTX 1060 6GB. Fractal node 202. Intel 535 480GB. HTC Vive
Skrivbords pc R7 1700@3,9Ghz. 16GB DDR4 3200mhz. R9 290@standard. ASUS Crosshair VI hero. Fractal define c. MX300 275GB. 3TB toshiba.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av jOnÄTÄn:

Trodde du var expert på det här med mynt

He he...:DDAGENS:D:)

Jag gillar springor mer där jag kan få rulla fritt!:) Mynthållare känns som en tvångströja, så jag undviker dessa!:)^^ En mjuk handflata går också bra om man inte klämmer till för hårt.:)

iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005

Biltema borde ju ha såna tycker man

Eeeeeeh.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Frågan är varför man vill ha en sådanhär mojäng?

Jag har ett gäng papprullar (de som mynten kommer i när de är nya etc) fast har inte använt de spec mycket då jag sällan haft någon glädje av det och istället gått och småpratat med kassörskorna på city gross och stoppat i en sådär 150kr i mynt ^^

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Frågan är varför man vill ha en sådanhär mojäng?

Jag har ett gäng papprullar (de som mynten kommer i när de är nya etc) fast har inte använt de spec mycket då jag sällan haft någon glädje av det och istället gått och småpratat med kassörskorna på city gross och stoppat i en sådär 150kr i mynt ^^

Ser inte glädjen med mynthållare.:) Jag har bara sedlar på mig, så fort jag får mynt försöker jag växla dessa till a) sedlar b) tiokronor, femkronor c) kan i nödfall nöja mig med att ha 1-5 Enkronor i fickan.:)

Inte för inte som man heter Enkronan!:);)^^

iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Maj 2003

*tråd rensad*

Lite högre nivå kan ni nog diskutera i, försök i alla fall. Återgå även till ämnet!

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Varför jag skulle ha en sån där var pga av resa till Euroland och då får man så satans mycket mynt men det gick bra ändå.
Annars använder jag typ bara kort.

Pain is temporary, glory is forever