Hwinfo32 får stöd för Geforce GTX 460

Permalänk
Melding Plague

Hwinfo32 får stöd för Geforce GTX 460

Verktyget Hwinfo32 uppdateras till version 3.56, bland annat med stöd för Nvidia Geforce GTX 460.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Vad bra!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk

Hmm gtx 260? bör väl vara 460

Permalänk
Medlem

Jag laddade hem den senaste versionen av Hwinfo32 för att testa programmet. Först flöt det på bra men när jag skulle testa sensor-funktionen så stötte jag på problem. Programmet verkar först söka upp vilka sensorer som finns. Innan den har sökt klart blir skärmen svart och grafikkortets fläkt (tror jag) går upp i maxhastighet. Det enda alternativet jag ser då, efter att ha låtit datorn stå några minuter, är att stänga av datorn manuellt.
Datorn startar sedan utan problem och funkar som vanligt. Är det någon som vet vad felet kan bero på?
Jag kör med Windows 7 64-bit, Gigabyte GA-790XTA-UD4, amd phenom 2 x4 955 3,2 ghz, 4 Gb ram, Powercolor HD5770.
Tacksam för svar.

Permalänk
Skrivet av EkkaZ:

Jag laddade hem den senaste versionen av Hwinfo32 för att testa programmet. Först flöt det på bra men när jag skulle testa sensor-funktionen så stötte jag på problem. Programmet verkar först söka upp vilka sensorer som finns. Innan den har sökt klart blir skärmen svart och grafikkortets fläkt (tror jag) går upp i maxhastighet. Det enda alternativet jag ser då, efter att ha låtit datorn stå några minuter, är att stänga av datorn manuellt.
Datorn startar sedan utan problem och funkar som vanligt. Är det någon som vet vad felet kan bero på?
Jag kör med Windows 7 64-bit, Gigabyte GA-790XTA-UD4, amd phenom 2 x4 955 3,2 ghz, 4 Gb ram, Powercolor HD5770.
Tacksam för svar.

Samma händer här, har ett HD5770. Hwinfo 3.50-721 fungera men alla efter ställer till med samma fel, troligtvis en bug i programmet.