Tunn bärbar för vardagligt + wc3

Permalänk

Tunn bärbar för vardagligt + wc3

Hej! Hade förut en del tankar om att spela spel på en bärbar men då skulle jag få hosta upp ganska mycket för att den skulle bli bra och inte bli för varm, etc. Söker en tunnis som jag ska använda till vardagligt bruk och att spela äldre spel (Wc3,Diablo 1,2,Dungeon Keepers,Vampire : The Masqurade Bloodlines. Finns säkert fler jag gärna skulle spela som t.e.x Doom 1,Quake 1 etc men orkar inte rabbla alla)
För dom lite kraftigare spelen får xboxen ta hand om... Exempel jag kollat på är HP Envy 14, Dell Studio XPS och en massa andra som jag inte kommer ihåg namnet på... Om The Sims 3 eller L4D2 skulle funka klagar jag inte. Vill inte att den ska bli varm speciellt lätt (kylplatta kommer dock användas) och inte låta alltför mycket! (Träburken jag har nu piper,låter,kokhet etc) Bra upplösning skare också vara! Blir sjukt störd över alla som har satt meny prylen (Tryck på Windows loggan) vet inte vad den heter når mer än halva skärmen och allt är jättestort :P. Kan som sagt hosta upp en del men om jag ska hosta upp så mycket som till Dell Studio XPS och HP Envy 14 ska dom vara "Awsome!"

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vad har du för budget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EEric:

Vad har du för budget?

"Exempel jag kollat på är HP Envy 14, Dell Studio XPS och en massa andra som jag inte kommer ihåg namnet på..."

borde ge ett hum om budget?

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk

Väldigt fin! Fler alternativ någon?

Skrivet av moreempty:

"Exempel jag kollat på är HP Envy 14, Dell Studio XPS och en massa andra som jag inte kommer ihåg namnet på..."

borde ge ett hum om budget?

Jao... Är dock ganska mycket enligt mig och det maximala jag tänker hosta upp

Permalänk

Nytt ;)

Hej igen! Nu så har jag ändrat mig lite... Vill inte ha speciellt mycket spel förutom dom som vilken trädator som helt klarar utan ska dock använda Trådlöst till Spotify och ett par högtalare för att spela skön musik så jag vill ha nån med bra ljudkort och som är snabb, bra upplösning,Win 7,13-15",minst 3 usb portar.