Vilken är den mest vidriga lukten du vet?

Permalänk

Vilken är den mest vidriga lukten du vet?

För mig är det nog smörsyra.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ruttet lik

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Usch då, det har jag aldrig luktat som tur är. Om något jag vet som luktar för jävligt som är ruttet dock så är det surströmming. Sen att folk äter detta kan jag inte förstå mig på.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem

Surströmming är inte ruttet, det är jäst.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Kattbajs kanske.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Korsnäs- lukten när det blåser som mest

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Morgonandedräkt. Klarar inte av att snacka med människor som luktar fan i munnen

Permalänk

Det har du fan rätt i.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem

Gammalt bajs som någon har kletat in din cykel med är inte heller så jävla namnam...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Blod, praktiserade på IT supporten i Centralsjukhuset i V-ås och gick förbi ett rum fyllt med blod som donerats osv.

Fyfan vilken stank, får ont i kroppen bara att tänka på det..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Min kuk efter att jag samlagat lite med kvinnan och inte duschat på 2 dagar...jaa det är läskigt men det har faktiskt hänt.

Inte trevligt...

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

"bränd" hydraulolja, brinnande kuggfett, gammal mat, sopor etc...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det värsta jag nog varit med om måste faktiskt vara en lägenhet helt nerpissad av katter. En ljummen amoniakstank så man knappt kunde undvika att spy.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Finns mycket som luktar vidrigt men att komma för nära en redig pizza efter någon så hugger kväljningarna gammal kattpiss som P-NILZ skriver kommer på andraplats.

Permalänk
Medlem

Cysta i bihålan som sprack och fyllde snoken med var, i klar ledning än så länge

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Herdins Remol (speciellt blandat med väteperoxid).

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Typ en blöt handduk i plastpåse efter några dagar.

Dessikerade koögon innehar också rätt äcklig lukt

Permalänk
Medlem

Skrev redan om korsnäs men ville tillägga att koncentrerat ammoniak är inget man vill lukta på

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Spyor är den bästa spy-utlösaren jag erfarit, men folk med 'dålig andedräkt' luktar rätt hemskt också när de råkar andas på en. Får mig att tänka på kannibalism av någon anledning.
Ammoniakdoften av överanvänd och underservad kattlåda blir rätt trist efter ett par veckor med.

Edit. Men jo, ruttet lik ska visst vara sötsliskigt och riktigt jäkligt? Man kan ju hoppas att man slipper den.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Hedersmedlem

Vet inte riktigt vilken som är värst. Tror att forskare kom fram till att den helt vanliga "fisen" var den mest äckliga.

Men men jag tycker att döda grisar hamnar högt upp.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Trapphusen i alla ghetto områden i Stockholm.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Saltsyra har en icke angenäm doft, isch.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk

Med risk för att vara sjukt icke-pk, invandrarkvarteren i stan.
Aka, mini-nigeria osv...

Kom på en till.. Odushad människa, inte bara nån dag utan kanske nån vecka.
Har en i min klass som brukade lukta så som jag inbillar mig att lik luktar, det var riktigt jävla vidrigt att vara i hans närhet när man klammrade kabel i skolans installationsbås.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Kom på en till.. Odushad människa, inte bara nån dag utan kanske nån vecka.
Har en i min klass som brukade lukta så som jag inbillar mig att lik luktar, det var riktigt jävla vidrigt att vara i hans närhet när man klammrade kabel i skolans installationsbås.

Led inte av någon åkomma då? Vet en person som alltid luktade skit illa och det var pga en sjukdom.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Rått grishjärta efter någon dag, fy fan..

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Lukten av nytillverkad hundskit brukar sätta igång klökningarna :S

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Med risk för att vara sjukt icke-pk, invandrarkvarteren i stan.
Aka, mini-nigeria osv...

Kom på en till.. Odushad människa, inte bara nån dag utan kanske nån vecka.
Har en i min klass som brukade lukta så som jag inbillar mig att lik luktar, det var riktigt jävla vidrigt att vara i hans närhet när man klammrade kabel i skolans installationsbås.

haha Vi gillar inte samma lukter! *High five dude* !
Usch för dom där kvarterna! En död fisk luktar godare.
Som tur är så har vi inte sådana i min klass.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Det mesta vidrigaste måste väl ändå vara de här små vita bollarna man hostar upp ibland...
Eller det där man drar ut med tandtråden som har suttit och jäst mellan tänderna sen senaste tandläkarbesöket.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

1.Sommar lik
2.Avloppsrens efter att en väninna till min flickvän spytt ner vår dush med thaimat. (tänk gammal thaimat, naglar hår och slam), detta gav mig uppstötningar.