Gammal acer aspire laptop, ska säljas?

Permalänk
Medlem

Gammal acer aspire laptop, ska säljas?

Hej!
Jo nu är det så att kompisen har bestämt sig att köpa min laptop och allt jag försöker klura ut är vad datorn skulle ligga på idag beroende på att det var en "Limited edition - laptop".

Här är länken sen kan ni själva bestämma o tycka, det kommer hjälpa mig otroligt mycket för att ge honom ett pris där de är både bra för mig och honom.

Amazon.com: Acer Aspire AS8930-6243 18-Inch Laptop (2.0 GHz Intel Core 2 Duo Processor, 4 GB RAM, 320 GB Hard Drive, Vista Premium): Computer & Accessories

Sorry om jag inte kunde hitta en bättre länk, men den duger.

Permalänk
Avstängd

Ta nyprisvärdet och dela i 2.:) Tror det är enklast då ni är vänner.:) "Blocket-fasoner" där man ska försöka få ut så mycket som möjligt av varan tycker jag inte passar hemma i en vänskapsrelation.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Ok! tack så hemskt mycket!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av neonwolf:

Ok! tack så hemskt mycket!

Lugna puckar.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!