ta bort bilder från bildbiblioteket på iphone!

Permalänk

ta bort bilder från bildbiblioteket på iphone!

hejsan, hur tar jag bort bilder från bildbiblioteket på iphone? jag hittar inget ställe på iphonen där jag kan radera bilderna

tack på förhand.

Permalänk

Itunes , mate

//

Permalänk

var i itunes? för jag hittar bara där jag synkroniserar bilderna till den

Permalänk
Medlem

Menar du kamerarullen eller de bilder som dy synkar från datorn?
Om du menar kamera rulle så går det att radera på iPhone, om du menar de som du synkar från datorn så sluta synka dem. Bocka ur rutan med bilderna du inte vill ha.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

jag har samma problem, har bockat ur rutan på itunes och då kommer det upp om man vill ta bort bilderna som tidigare har synkroniserats till iphonen, klickar ja, ... men bilderna är fortfarande kvar!
Hjälp!

Permalänk
Medlem

Har samma problem tror jag. Även om jag bockar ur synkronisera bilder från: Så har jag väldigt många bilder kvar i iphonen.
Vet inte alls hur jag ska få bort dessa. Tycker att alla bilder borde försvinna om jag bockar ur synkronisering.
Det är blandade bilder, vissa från en kamera och vissa från mobilen och alla ligger i iPhoto. Help ?

Mvh Erik

Visa signatur

Dell Inspirion 8600c, 1.6 ghz 512 mb ati 9600 pro 80 gb

Permalänk

Koppla telefonen till datorn, lås upp telefonen och ta sedan upp den i utforskaren. Där kan ni hitta bilderna och städa/flytta dem som på vilken disk som helst. Går inte att kopiera dit saker dock. Tar ni bort bilder där så är de permanent borta också, så håll tungan rätt i mun.

Skickades från m.sweclockers.com
Edit: stavfel

Permalänk
Medlem

Råkade synka mina bilder från min macdator till min iphone, och eftersom det inte går att ta bort direkt i telefonen så måste man ju gå in i itunes igen, men grejen är den att jag inte har min mac kvar, så kan inte "bocka" av dom bilderna jag synkade... hur gör jag för att få bort alla album som kommer ifrån datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoobN:

Råkade synka mina bilder från min macdator till min iphone, och eftersom det inte går att ta bort direkt i telefonen så måste man ju gå in i itunes igen, men grejen är den att jag inte har min mac kvar, så kan inte "bocka" av dom bilderna jag synkade... hur gör jag för att få bort alla album som kommer ifrån datorn?

Gå in i Bilder i telefonen, tryck på Ändra uppe i högra hörnet, välj vilka album du vill radera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andr3a$:

Gå in i Bilder i telefonen, tryck på Ändra uppe i högra hörnet, välj vilka album du vill radera.

Det går inte när bilderna är synkade från en dator...

Permalänk

Jävla mög!!

Permalänk
Medlem

Gör en total återställning på telefonen. Vips så har du förlorat alla bilder (och allt annat också.. Men du får bort bilderna..)

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Wow och Apple prisas för sin genomtänkta användarupplevelse, hur går det till?

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Wow och Apple prisas för sin genomtänkta användarupplevelse, hur går det till?

Ja och detta är ett problem som funnits länge också :/