Packars bell tj75 eller Acer timelinex 5820tg?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Emmaboda
Registrerad
Mar 2005

Packars bell tj75 eller Acer timelinex 5820tg?

Hejsan! Tack för ett superforum. Jag sitter i Grekland på en iPhone rätt ovan men ska försöka skriva så bra jag kan.dock blir det tyvärr inte några långa texter eller länkar... Behöver råd nu ändå då jag bara är hemma i Sverige två dagar innan jag behöver köpa eller ha en ny bärbar. Okej, budget är 8000. Jag har länge kollat på acer timelinex 5820tg men såg nu i veckan mediamarkt erbjudande på en packars bell( Kan ses på deras hemsida) för 7777 kr. Den har både bättre processor och mer ram men hur är kvallen tror ni? Acern har fördelen av utseende och batteritid men pb datorn är starkare på pappret? Vad sägerni? Hade jag haft en dator här hade jag kunnat kopiera in specsen men för mig som är ovan på iPhone skulle det ta år. Ha överseende är ni snälla! Varma hälsningar från Grekland

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Emmaboda
Registrerad
Mar 2005

Någon som har nåt råd att ge? Vad är mest värt av dessa två? Antingen PB med i5 520,6 gb ram och lite lägre batteritid (någon som vet batteri tiden på denna?) samt kanske sämre kvalle? Eller timelinex 5820tg med i5 450, 4 gb ram, längre batteritid och snyggare design. Dock finns den inte i lager till ett bra pris. Tacksam för snabba svar!