Substitut till Microsoft Courier

Permalänk
Avstängd

Substitut till Microsoft Courier

Om tråden är felplacerad, var vänlig anmäld detta så kan en moderator flytta på den(nämn det ej i tråden)

Jag ska vara ärlig, jag sken upp som en liten pojke när jag såg Microsoft Courier på youtube första gången. Den skulle fylla upp det sista behovet jag hade när det gällde tekniska apparater. Kombinationen penna+finger kändes helt klockren då jag främst hade tänkt att använda den i skolan. Tänk er att kunna anteckna på den under hela undervisningen och sen om man ville skriva ut det om det kändes bättre.

Att kunna surfa på andra skärmen och snabbt hitta information om något man antecknar, göra en journal, projekt, räkna matte. Den kändes så himla klockren helt enkelt och jag gillade designen så mycket och de övriga "features" som visades på videon.

Sen kom det ögonblick som gjorde att hela jag rasade innifrån, "They have cancelled the Microsoft Courier". Främst tror jag att det beror på att de annonserade ut den fast de visste att de inte hade tid att leverera, vilket är synd då jag såg fram emot denna så jättemycket!

Nu till min fråga, kommer det inom en snar framtid något liknande från något annat företag? Eller finns det en liknande produkt?(Skippa ipad i denna tråden, inte det jag är ute efter).

Visa signatur

Halleluja