Är det Vaio man är begränsad till om man söker en vit, stilren laptop? [PC]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2004

Är det Vaio man är begränsad till om man söker en vit, stilren laptop? [PC]

Har en vän som (som så många andra) främst värderar utseendet när hon tittar på att köpa en ny laptop. Hon vill ha en vit, stilren 14" utan en massa krusiduller men som ändå klarar av det mesta man slänger på den. I hennes ögon är MacBook jättefina (och jag håller med) men hon är PC-skolad och gillar även de vita Vaio-burkarna.

Zepto hade någon snygg vit men de har ju gått ur tiden, själv är jag verkligen kass på laptops och utseende går inte direkt före funktion och pris för mig. Har ni några bra tips på stilrena 14"?

Sony VAIO VGN-CS31S/W tjäna pengar hos Pixmania

Den gillar hon utsidan på iaf.

I came to get down. I came to get down. So get out of your seat and jump around. Jump around!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Dec 2006

Toshiba Satellite T130-17E - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer - dock 13.3", men den är i varje fall vit!

Sen finns dell inspiron 15 med vit baksida.

Just 14" är ju en ganska udda skärmstorlek

Asus EeePC 1215n

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Mar 2008

Denna från HP är ganska prisvärd för 5990 kronor.
Räcker till enklare saker.

HP G62-a22EO Kraftfull, vit laptop med HDMI-anslutning! - Dator - Laptop - Laptop 15 - 16 tum

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Aug 2008

Kom ihåg.

Sony Vaio är vit i insidan och silver utanpå.
Mycket nöjd med min.