någon som har tips för hur man värvar medlemmar till ett pokerforum?

Permalänk
Medlem

någon som har tips för hur man värvar medlemmar till ett pokerforum?

Som titeln säger så letar jag efter olika tips för att få igång ett aktivt poker community, jag har i nuvarande endast en 50 medlemmar och det är folk jag känner personligen mer lr mindre som reggat sig endast.

Så alla tips är välkomna

Permalänk
Medlem

Skriv bra guider i forumet som andra länkar till

Permalänk

gör reklam på facebook

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Det känns som att just pokerforum är rätt svårt att slå sig in på. Det finns väl ändå en hel del?

Gör du det för skojs skull eller för att tjäna pengar? Gör du det för skojs skull finns det nog inte så mycket annat att göra än att hoppas att ryktet sprider sig, facebook är nog en bra idé. Starta en grupp också och bjud in alla vänner du har på fejjan, nån otippad kanske nappar.

Gör du det för att tjäna pengar får du nog se till att sticka ut mer, och vara beredd att lägga en del pengar för att komma någon vart.
Ta till exempel kontakt med något/några riktiga proffs, och övertala dessa att hjälpa folk med handanalyser eller något annat attraktivt, kanske få någon att skriva en riktigt bra guide eller så. Betala sen dyra pengar för att få in en annons i en pokertidning.

Är du nog duktig på poker själv kan du ju skriva några riktigt bra FAQs och guider själv också.

Permalänk

är det ens någon som spelar mera?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)