Hjälp med att tolka lägenhetsritning

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2008

Hjälp med att tolka lägenhetsritning

Hej! Jag siktar på att flytta ut vid slutet av året till en studenlya och har hittat en lägenhetstyp jag gillar.

Jag undrar dock bara vad det inringade i bilden är, om det är garderober eller inte

min första tanke var att det var kyl och frys, men då skulle det nog inte stå "Pentry med kyl" till höger om dessa, sen tror jag inte man får en så stor frys och kyl heller. Om det vore garderober så kan jag nämligen kanske skippa att köpa en byrå, b.l.a för mer yta.

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Gardurob lär de vara.

Pain is temporary, glory is forever

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Jag bodde i en studentlägenhet i Kista med nästan exakt samma planlösning. Det är några år sedan, men jag har för mig att det stod garedrober typ där.

Till oändligheten, OCH VIDARE!
Citera mig när ni svarar är ni söta http://www.stalofilm.se (uppdaterat showreel för 2011)
Dina filmredigerings/effekt-frågor besvaras här!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2008
Skrivet av hapone:

Jag bodde i en studentlägenhet i Kista med nästan exakt samma planlösning. Det är några år sedan, men jag har för mig att det stod garedrober typ där.

Antar att det är garderober då även fast jag själv anade det i början, tack för svaren båda! (: Var garderoberna du hade i Kista rymliga och användbara? (visserligen är ritningen ovan för Pax i västraskogen men kul att eta ändå (: )

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182