Permalänk
Medlem

Ännu en vilsen jävel!

Hej!

Behöver hjälp snabbt. Hoppas det finns nån vänlig själ där ute som har lust att skriva en rad eller två!

Det jag är ute efter är en bärbar som jag mestadels kommer använda till är vanligt surf och filmtittande (ska kunna köra 1080p utan problems). Ingen spelande kommer förekomma, så vet inte riktigt hur viktigt det är med ett bra grafikkort. Bra batteritid är något jag gärna vill ha (4h+). HDMI är ett av kraven också. Annars är det inte mycket mer jag behöver.

Priset får hamna på max 7k, hamnar det under är det bara plus i kanten.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Du får rätt bra dator för 7k, så ta bara någon med HDMI och bra batteritid

Denna verkar dock stämma väldigt bra in på din beskrivning: Acer Aspire TimelineX 4820T - Inet.se

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Hedersmedlem

1080p innebär en upplösning på 1900x1080 och det kostar en del att köpa en sådan dator så man får kompromissa. En bra videomjukvara gör om 1080p till en lägre upplösning så det fortfarande ser bra ut då skärmarna i sig inte gör detta på ett bra sätt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM