Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Sep 2010

Kör Hyper-V på AMD

hej

är det någon som vet om man kan köra eller AMD Turion Neo X2 L625 Lenova Thinkpad stöder Hyper-V o Virtualization ,jag sökte jätte mycket på nätet men hittar inte svar,hoppas på ett svar...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Mar 2010

List of AMD Turion microprocessors - Wikipedia, the free encyclopedia

sök efter L625.

Eller, ja Amd Turion L625 har stöd för virtualisering med AMD-V.

fast kom ihåg, det finns fler krav än det massiva på processorn för att köra hyper-V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Pewtah:

List of AMD Turion microprocessors - Wikipedia, the free encyclopedia

sök efter L625.

Eller, ja Amd Turion L625 har stöd för virtualisering med AMD-V.

fast kom ihåg, det finns fler krav än det massiva på processorn för att köra hyper-V

Tacksam för ditt svar,jag tänkte på följande

LENOVO THINKPAD X100E AMD DC 1.6 2GB/320 3G 11.6" W7P BLACK - En stor dator i ett litet format - Dubbelkärnig processor & inbyggt 3G! - Produktinformation

jag söker faktiskt efter mindre,tunn och lät vikt dator,men i stor behöver av hyper-v virtualisering med AMD-V eller intel-VT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Mar 2010

Den borde fungera helt okej, akta dig för att köra mer än 1 gäst-os med program (ifall vi snackar operativ med "grafik")..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Pewtah:

Den borde fungera helt okej, akta dig för att köra mer än 1 gäst-os med program (ifall vi snackar operativ med "grafik")..

Jag sitter tväksam mellan thikpaden och denna MultiTech DATA AB - IT-fackhandeln 019/123400 / ACER AS1830T/11.6" HD CB LED/i3-330/UMA/4GB/500GB/NO ODD/wl/6cell2.9/ BT/HDMi/Win7HP-64-Black

vilken skulle du välja????