Permalänk
Avstängd

Min Köpråds Tråd

Hej

Det är jag MXBM... ja vet jag blev bannan och jag ber om ursäkt för mitt uppförsätt. Jag vet ett det låter konstigt men jag är lite... galen, paranoid och lite sådana seker (tror jag i allafall). Då blir det så. Nu ska jag inte skapa onödiga trådar och bumpa helatiden... jag redigerar ett gammalt inlägg. Så ni behöver inte vara oroliga att jag "gone crazy" (det ränkas nog inte som galen... oj vad många paranteser det blir).

Okeej... såhär är det. Fast jag kommer nog behöva lite hjälp och tips... det är nog därför jag är här... kanske inte...

Jag det blir nog bäst med ASUS G73JH-RBBX05 (man kan uppgradera skärm och RAM)... Det här beror också lite på priset... om man tittar på start priserna på dom här så är det inte så värst stor skillnad... men när alla skatter, frakt och sånt har betalats så... G73JW kommer att kosta över 20000Kr... och G73JH kommer kosta ca. 10-12 tusen (kanske under det)... Nu blev det skillnad. Det här är varför jag frågar om den här... för att den är mycket bättre pris än något som är dubbelt så dyrt och lite snabbare (bara lite).

Jag ska fråga på kanske ASUS om don vet lite om grafikorts byte (dom borde veta för att det är dom som bygger datorerna)...

Om ni har några kommentarer om den här datorn så är ni välkommna att skriva er kommentar.

Föressten... ifall någon ser någon gaming laptop för at bra pris så är ni också välkomman at skriva villken det är och vart.

Nu låter det som att bara vissa får skriva här... men så är det inte.