Laptop 13"-14" med GeForce 400M-grafikkort?

Permalänk
Medlem

Laptop 13"-14" med GeForce 400M-grafikkort?

Hej!

Jag undrar det finns (eller släpps väldigt snart) någon laptop på marknaden (förutom Sony Vaio Z) som storleksmässigt ligger mellan 13"-14" och har något grafikkort i GeForce nya 400M-serie?

Permalänk
Medlem

Sitter precis med samma frågeställning! Den enda jag hittat och som kommer i oktober är Asus nya N43JF: WEBHALLEN.com - Asus N43JF-VX033V - i5 460M / 4GB / 500GB / 14" TFT / GT 425M / DVD / BT / Win 7 HP . Dock tror jag inte att den kommit ut än. Faktum är att jag ännu inte sett någon bärbar finnas på marknaden med 400m-grafikkort. Någon annan som känner till vilka fler som är på G?

Permalänk
Medlem

Ah. Tack för tipset, Alehe! Hade missat den. Verkar ju faktiskt vara en riktigt stabil laptop. Grymma specifikationer och snygg! Dessutom till ett helt överkomligt pris (10 000 SEK). Googlade en del men verkar inte finnas några riktiga recensioner ännu, men sannolikt dyker de väl upp när som helst.

Här kan man få en riktig produktöversikt: ASUSTeK Computer Inc. - Notebooks - ASUS N43Jf

Permalänk
Medlem

Inga problem. Håller med om att den verkar riktigt trevlig. Dock hade det varit ännu roligare om det fanns några fler alternativ och några recensioner. Det lär väl komma vad tiden lider men låt oss försöka uppdatera denna tråd med de alternativ vi stöter på.

Ha det gott
a

Permalänk
Medlem

Du kanske redan har sett den, men här hittade jag en tråd dedikerad till just Asus N43JF:

http://www.sweclockers.com/forum/112-barbara-datorer-koprad/9...

Den släpps till försäljning i Sverige om två veckor (11 oktober) - Jag kommer sannolikt köpa den då, förutsatt att ingenting likvärdigt dyker upp innan dess