Korplag (innebandy) i Norrköping som behöver "förstärkning"?

Permalänk

Korplag (innebandy) i Norrköping som behöver "förstärkning"?

Jag hoppas inte det här klassas som annonsering

Jag blir galen snart, jag måste få börja spela innebandy igen.
Alla jag känner som spelar nu kör bara löst sammansatta grupper som spelar "ibland" (dvs nästan aldrig) med små mål.
Jag vill spela serie och med stora mål och målvakt också damn it!

Jag har spelat en hel del innebandy även om det nu var ett par år sedan jag spelade i ett lag (Korpen div1 och även div3) . Så nu är jag på jakt efter ett lag i Norrköping som behöver utöka sin trupp med en medelmåttig forward.

Någon?

Permalänk

Försök få dessa sammansatta grupper att spela korpen? Om du anordnar det (vilket inte är särskilt jobbigt) så borde dom väl vilja vara med? Annars starta nytt med folk du känner som vill spela? Man behöver ju inte vara särskilt många...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Skrivet av passionmasteR:

Försök få dessa sammansatta grupper att spela korpen? Om du anordnar det (vilket inte är särskilt jobbigt) så borde dom väl vilja vara med? Annars starta nytt med folk du känner som vill spela? Man behöver ju inte vara särskilt många...

Tyvärr saknar deltagarna i dessa grupper och övriga kompisar motivationen som krävs för att hålla ett lag som kan träna hyfsat frekven samt spela matcher när det behövs (frågan är redan ställd).
Vidare saknar jag själv angagemanget att driva det hela.

Vill bara vara en i laget, hehe.