Permalänk
Inaktiv

Schysst spel-data bord

Tjenare någon som kan rekommendera ett schyst spel-dator bord? Vill helst att den ska vara svart. Vill gärna ha ett hörn skrivbord, men absolut inget måste! Gärna inte för dyr max budget 2000kr

Har kollat i Ikea och endast hittat Micke hörn skrivbord IKEA | Arbetsplats & datorlösningar | Lösningar för stationär dator | MICKE | Hörnarbetsplats men ser ganska liten och obekväm ut..

Permalänk
Medlem

Galant är ju helt klart mycket bättre bord. Men du får räkna med nästan 2000 för billigaste hörnskrivbordet, och ska du ha motorkontrollerade ben blir det nästan 5000.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Köp en valfri skiva (behöver inte vara på IKEA, finns även på Bauhaus och liknande) och 4 ben. Snyggt, enkelt och billigt!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

spel-data bord

Som ovan skriver, IKEA har ju lite mecka-ihop-ditt-eget-bord. Kan bli rätt fräsigt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av passionmasteR:

Köp en valfri skiva (behöver inte vara på IKEA, finns även på Bauhaus och liknande) och 4 ben. Snyggt, enkelt och billigt!

Jag plusettar detta och säger att det är de bästa och billigaste alternativet. Jag köpte en skiva på IKEA som är 2.8 m lång (om jag minns rätt) och målade det vitt. Helt kalas!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W