Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006

Rollspels tärningar

har börjat köra igång lite drakar och demoner igen och insåg att vi behöver fler tärningar och undrar var man kan få tag i det i dagsläget.

den lokala butiken som jag vet har haft förr hadde slutat sälja rollspels tärningar för länge sen då intresset var för litet.

så nu vänder jag mig till er om nån ev nätbutik som går bra att köpa från

vart länkad via diverse skumma forum till
Kulturkommissariatets preliminära premiärsida

vilka har bra priser ca 10:- billigare än alla andra jag länkats till fast fraktkostnad på 50:- oavsett hur mycket man beställer
nackdelen är dock att den enda betalningsmetoden är förskottsbetalning vilket får mig att tvivla på att företaget är seriöst.

och med tanke på att vår beställning (några st som ska beställa) kommer gå på närmre 700:- så vågar jag inte riktigt changsa så tänkte om de fanns nån med bättre alternativ och ungeför liknande priser

Asus Z97-A, I7 4790K @4.7Ghz, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1500Mhz/7010Mhz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Okt 2001

Ebay kanske?

GUD VÄLSIGNE DIG!
Xeon W3680 3.33Ghz - 12Gb DDR3 - GTX970 - Killer NIC - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------

Trädvy Permalänk
Glömsk
Plats
Userland
Registrerad
Jul 2001

Scifi-bokhandeln? Science Fiction Bokhandeln

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2006

Games workshop måste väll ha?

My name is legion, for we are many.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Dec 2004

Senast jag köpte tärningar gjorde jag det här: - Game Maniacs -

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av Cropsgrinder:

Games workshop måste väll ha?

Gw säljer inte sånna tärningar då deras spel bara använder en hög T6 or tror jag hittade inget hos dom iaf var första som slog mig när jag började leta

jagar altså set med T4, T6, T8, T10, T10 (med 10 tal). t12, t20

Skrivet av Psionicist:

ska kolla den

Skrivet av Frantic:

Senast jag köpte tärningar gjorde jag det här: - Game Maniacs -

ska kolla den

mer förslag är välkommna helst från sverige.

Asus Z97-A, I7 4790K @4.7Ghz, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1500Mhz/7010Mhz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2003

jag har massa olika tärningar på jobbet, 12kr/st
dom enda tärningarna jag känner igen är dom vanliga fyrkantiga. haha

ja..va ska man sej!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2001

unispel har jag handlat av några gånger, och har inte haft något negativt att anmärka på.

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."
#fooblog @ freenode.org, #lysator @ freenode.org

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sennan
Registrerad
Apr 2009
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av kode:

unispel har jag handlat av några gånger, och har inte haft något negativt att anmärka på.

har kollat på unispel men inte hittat några tärningar får väll slänga ett öga igen... nån ide vad det ligger under?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av Rouge of Darkness:

har kollat på unispel men inte hittat några tärningar får väll slänga ett öga igen... nån ide vad det ligger under?

Övriga tillbehör sen tärningar från Chessex Beställer iaf polaren ifrån då han kör Warhammer och Mutant.

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."