Väckarklockor med mp3 som väckning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tält
Registrerad
Dec 2007

Väckarklockor med mp3 som väckning

Hej,
Är ute och letar efter en ny Väckarklocka som kan spela upp en mp3(eller annat musik format) som väcknings ton.
Men kunde inte hitta några trådar om det, så startar en där ni kan säga vilken ni har och varför det är bra/dålig och gärna hur mycket ni fick ge för den?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009

Använd mobilen (där du kan lagra musik).:)

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av MacEnkronan:

Använd mobilen (där du kan lagra musik).:)

Jag har aldrig ägt en mobil som låtit tillräckligt för att väcka mig. Och sen är det ju lite tråkigt om du har för lite batteritid kvar så den inte håller sig på fram till morgonen

HTPC i7 6700. 20GB DDR4 2166mhz. GTX 1060 6GB. Fractal node 202. Intel 535 480GB. HTC Vive
Skrivbords pc R7 1700@3,9Ghz. 16GB DDR4 3200mhz. R9 290@standard. ASUS Crosshair VI hero. Fractal define c. MX300 275GB. 3TB toshiba.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag har aldrig ägt en mobil som låtit tillräckligt för att väcka mig. Och sen är det ju lite tråkigt om du har för lite batteritid kvar så den inte håller sig på fram till morgonen

Här kan vara något för dig?:) MP3-väckarklocka i retrostil och här är en annan: http://www.iriver.com/eu/index.asp

Off topic: skön kommentar jag hittade: "Jag skulle aldrig våga använda enbart datorn som väckarklocka. Risken finns att den låser sig under natten, och då ligger man och sover långt efter planerad revelj."

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Maj 2006
Skrivet av jOnÄTÄn:

Boosta ljudet i mp3gain så kanske den spelar lite högre

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2007

Timer + bandspelare = old school epic solution!

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W