Televaruhuset.com

Permalänk
Skrivet av zorki:

Lite konstigt att alla lyckas googla företagen _efter_ de har köpt och betalat för produkten. Men alla får väl dra sina egna slutsatser, lite kul att följa i alla fall...

Ja, lite konstigt att googla överhuvudtaget, före eller efter spelar ingen roll. Vad gör inte folk numera, köper på nätet, googla... usch. Är det inte verkligen lite konstigt att folk inte blir medlem i forumet och inte skriver i forumet att de söker information, alltså _före_ att man köper något. Ska inte man synka sig med en viss forum alltid och rapportera vad man ska göra i _förhand_? Varför de handlar från ett nytt företag medan inget annat företag har en produkt att sälja? Och konstigt att de flesta har köpt HTC Desire HD? Konstiga människor verkligen

Hursomhelst, det visade sig att tyvärr fm-radion i min HTC fungerar inte. Man får ingen kanaler. Vore intressant att se hur detta hanteras hos Televaruhust. Återkommer.
PS. tips om fm-radio problemet tas gärna emot.

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att headsetet ska vara i som många andra jag testat med radio, (integrerad antenn)

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

trevligt om det vore kina-kopior dom säljer

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

@ODDNAME, har provat två headset , originalen samt sennheiser, men man bara hör typ "puffffff" .

@Toivo83, förpackningen såg helt riktigt ut. Dessutom har jag registrerat den på HTC hemsidan utan problem. Man får sluta vara paranoid nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaratonMan:

@ODDNAME, har provat två headset , originalen samt sennheiser, men man bara hör typ "puffffff" .

@Toivo83, förpackningen såg helt riktigt ut. Dessutom har jag registrerat den på HTC hemsidan utan problem. Man får sluta vara paranoid nu.

varför sluta och vara paranoid, den dagen man slutar och vara vaksam kan lika gärna ge bort sina pengar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Varför skulle vi inte vara paranoid över några personer som lovordar företaget hit och dit. Sedan när kritiken börjar rulla in, då äre något lite smått fel som nämns, sen swosh "nu hare gått en dag, jag ringde televaruhuset och dom hjälpte mig! Bra service" Från endast nyreggade personer förövrigt. Som tur är har vi iaf några vettiga personer på detta forumet som ser igenom bluffen.

Permalänk
Medlem

Beställde även jag en htc desire hd från dem i lör då de stod "i lager". Kollade mest betyg på prisjakt och tänkte inte så mkt mer på det. Som tur var la jag in betalning idag men den dras inte förrens 22.30 så efter ha läst denna tråd sattes hjärtat i halsgropen och jag har nu avbrutit min betalning. Tur att Sweclockers finns även fast jag inte varit här på många år. Jag brukar verkligen vara försiktig med att beställa över internet men ville så gärna ha mobilen och då den inte fanns någon annanstans tyckte jag mest att jag var smart som han före alla andra. Ibland tänker man inte riktigt fullt ut. Kan nog klara mig utan mobilen ett par veckor till och köpa den för ett par extra hundralappar samt känna mig säker utan att gråta floder.

Skickade dem även ett mejl (de svara faktiskt snabbt på dessa åtminstonde) förut om jag verkligen skulle få en av de mobilerna de skulle fått in idag då jag beställde när de fanns i lager. Kanske ska mejla och kolla om jag får köpa den med postförskott om de ändå springer ned till posten och skickar ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaratonMan:

Ja, lite konstigt att googla överhuvudtaget, före eller efter spelar ingen roll. Vad gör inte folk numera, köper på nätet, googla... usch. Är det inte verkligen lite konstigt att folk inte blir medlem i forumet och inte skriver i forumet att de söker information, alltså _före_ att man köper något. Ska inte man synka sig med en viss forum alltid och rapportera vad man ska göra i _förhand_? Varför de handlar från ett nytt företag medan inget annat företag har en produkt att sälja? Och konstigt att de flesta har köpt HTC Desire HD? Konstiga människor verkligen

Hursomhelst, det visade sig att tyvärr fm-radion i min HTC fungerar inte. Man får ingen kanaler. Vore intressant att se hur detta hanteras hos Televaruhust. Återkommer.
PS. tips om fm-radio problemet tas gärna emot.

precis som du orubbligen envisas me din ståndpunkt så envisas vi tvivlare på swec för våran ståndpunkt i denna saken

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Skrivet av zorki:

precis som du orubbligen envisas me din ståndpunkt så envisas vi tvivlare på swec för våran ståndpunkt i denna saken

Kan du säga vad har jag "orubbligen envisas" med? Har jag påstått något överhuvudtaget? Jag har bara berättat min egen erfarenhet (bra eller dålig), precis som Stefan, för att informera andra.

Inte för att försvara Televaruhuset, men alltså jag berättar här min egen erfarenhet baserade på en aktuell köp i kontrast till vissa som bara spekulerar och sen försöker övertyga andra att de har 100% rätt och andra är mystiska och "lite konstiga" för att de sär skriver eller nya medlemmar i forumet. Bullshit, sorry, men jag kan inte köpa argumentet fullt även om det har kanske en viss värde.
Däremot om en person köper något och fått dålig (eller bra) erfarenhet då är det klart att man ska räknar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morphix:

Beställde även jag en htc desire hd från dem i lör då de stod "i lager". Kollade mest betyg på prisjakt och tänkte inte så mkt mer på det.

Kolla prisjakt igen, scanna folk som lagt omdömen om dom.
Kan avslöja att mer än 90% är nypost eller annan "nytt företag +10" bedömmare.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Avstängd

Som sagt... Det sämsta scam-försöket jag någonsin sett.

Det är illa när retards försöker lura folk. Det funkar liksom inte riktigt då man måste vara lite smart om man ska lyckas.

Permalänk
Medlem

Vi på swec har all rätt att vara negativa mot suspekta företag efter alla blåsningar som varit senaste åren.

Ganska komiskt att dom enda som är positiva och ligger på för företaget ifråga är nyreggade här på swec.... som sagt...scam till 100%.

Permalänk
Hedersmedlem

Även om alla som säger sig vara kunder i tråden skulle tala sanning finns ju fortfarande risken att man gör en kameraexperten och går under jorden lagom tills julbeställningarna peakar.. så att några fått sina varor nu gör egentligen varken till eller från för butikens trovärdighet.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Även om alla som säger sig vara kunder i tråden skulle tala sanning finns ju fortfarande risken att man gör en kameraexperten och går under jorden lagom tills julbeställningarna peakar.. så att några fått sina varor nu gör egentligen varken till eller från för butikens trovärdighet.

kunde inte sagt de bättre själv

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk

Hej,

Här kommer ytterligare en nyregistrerad användare som förmodligen bara kommer skriva i denna tråden då mina hårdvaruskills är begränsade till att jag kan sätta ihop min egen dator om alla delar finns och gärna dubletter så man kan koppla en fel

Jag tillhör skaran som gjort en beställning, betalt och sen börjat detektivarbetet då jag gick på betygen på prisjakt vilket verkade okej vid en snabb anblick. Jag lade en beställning på en Galaxy Tab 2010-12-01.
Jag pratade med deras inköpsansvarige 2010-12-02 och frågade hur det gick med min betalning och fick svaret att de kollar dem runt 22 på kvällen.
2010-12-03 23:xx Fick jag en bekräftelse på att pengarna var mottagna men sedan dess har det varit tyst. De har inte svarat på mina två mail.

Ringde dem därför nu för 20min sedan och blev lovad att jag skulle få mitt referensnummer från UPS via mail. Så jag vet inte vad jag ska göra nu, känner mig lite smått utlämnad efter att ha läst denna tråden och ligger ute med 5,9 laxar.

Jag hoppas att hela denna tråden har fel och att de två andra nyreggade faktiskt är riktiga ärliga personer för min egen skull, men om jag har blivit blåst så delar jag den storyn mer än gärna för jag hatar verkligen när man spel på folks godtrohet. (Jag trodde inte jag var en av alla svenssons som bara spontanshoppar på nätet, men nu har jag gjort det och det svider just nu!)

Betalade dessutom med bankgiro så jag har inte paypal som backar up mig.

Det enda positiva i denna tråden är han som lade upp en screenshot från UPS-hemsida, det referensnumret som finns går fortfarande att söka på på UPS hemsida.

Så önska mig nu lycka till!

/Tobias

Permalänk
Medlem

Haha villket bluffigt företag. Tycker verkligen synd om dem som beställer därifrån och får vänta på en sak som inte har skickats och aldrig kommer att skickas!

Permalänk
Medlem

hej,

beställde i söndags en HTC desire HD från detta företag efter att ha kollat en snabbis på omdömena på prisjakt....Dåligt gjort av mig.

har nu skickat 5 mail på 3 dagar och inte fått svar. finns inte heller telefonnummer så man kan ringa dem. Känner mig extremt blåst just nu.....

*uppdatering* Fick idag ett mail att den är skickad
Här är din försändelse:
Beräknad leverans:
Tidigast 7 dec
8 dec
Posten Företag Söderhamn, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.

Och hemsidans status är uppdaterad till skickad, känner mig mycket nöjd nu.

Ska snart åka och hämta mobilen, alla ni som tror att detta företag är en bluff borde ändra era åsikter då dem nu svara på mail snabbt och innehållsrikt.Kundtjänstens oscar svarade mycket bra och gav steg för steg instruktioner om hur jag skulle ändra telefonspråk till svenska.För er non-believers så kan jag lägga upp en bild om det så behövs. 5/5 stjärnor ska dem iaf ha för detta!

Mvh Elias!

Permalänk
Medlem

Varna till media

Klaga inte bara här,
Alla borde skicka mail till kvällstidningarna o media att Televaruhuset.com är ett bluff företag så att fler varnas innan det är försent.

Permalänk
Skrivet av Ercansos:

Klaga inte bara här,
Alla borde skicka mail till kvällstidningarna o media att Televaruhuset.com är ett bluff företag så att fler varnas innan det är försent.

Jag vet inte om vi verkligen har rätt att säga att detta är ett blufföretag ännu, allt hittills i tråden har ju som tur var bara varit spekulationer och faktiskt inte någon som har blivit blåst, det finns inte heller någon annan som postat på nätet (som jag hittat) som faktiskt blivit blåst på sina pengar.

Men jag vill inte pissa på Aphex (ursäkta uttrycket) (eller någon annan för den delen heller), då man aldrig kan gardera sig mot kommande bluffar från företag. Men nu har jag ett referensnummer hos UPS, inget är levererat än, men ändå, min order verkar göra progress.

De är rätt kassa på att svara på mail (har fått ett enda mail och det var med mitt referensnummer hos UPS), men det telefonnummer man kan ringa om sin order som står på deras hemsida har de svarat på direkt hela tiden, och igår ringde de upp mig för att meddela att jag skulle få ref.nr. under natten/morgondagen (idag) och det fick jag.

Sen borde de göra om sin hemsida lite, göra den lite mer transparent mot sina kunder där de faktiskt visar på sina flöden i företaget, vart det håller hus och så vidare (de finns en bocklista på konsumentverket på prylar en hemsida minst ska ha för att verka seriöst).

Jag har pratat totalt 20-30min med dem nu på telefon så om jag nu får mitt paket så borde det de sagt vara sant och då vet jag typ hur deras företag fungerar, vilket i alla fall förklarar de dåliga statusuppdateringarna. Men först vill jag sa mitt paket innan jag ställer mig emot 6½ forumsida med misstankar mot detta bolag! (visst blir det väl singular efter att man sagt "och en halv" ?)

Fortsätt att hålla tummarna för mig!

/Tobias

Bytte även mot ändå, sista raden stycke två.
Permalänk
Medlem

Vad är vi uppe i nu, 5 eller 6 nyreggade medlemmar, som alla beskriver hur nervösa och skeptiska dom är, för att strax meddela att dom har fått trackingnummer osv?

Visa signatur

E det så?

Permalänk

Japp jag är ny reggad och läste igenom hela den här tråden för ca 4 dagar sedan då jag gjorde en beställning på en ratt till pc av televarushuset som dom skulle ha i lager. Jag hade dagen innan suttit och kollat på en ratt till pc och inga fanns i lager osv. Sen när jag vaknade dagen efter tänkte jag att jag bara skulle slå till på en. Så kollade snabbt kommentarerna på prisjakt och tänkte, ahapp detta låter bra så gjorde en beställning via paypal. (Brukar nästan aldrig handla via internet, bara förboka spel ibland)

Sen tänkte jag inte mer på det, gick bara in och kollade statusen på min beställning för att se om den uppdaterats för det stod "Betalning mottagen" och inget annat. Samma sak på kvällen, så då mailade jag dom eftersom jag gjorde beställningen tidigt på morgonen så tänkte jag att den borde ha skickats nu. Jag frågade hur den skulle leveras eftersom jag inte fick välja något alternativ på sidan. Då fick jag ganska snabbt svaret:

thrustmaster skickas med posten företagspaket.

/shahid

Jag tyckte det var väldigt skumt att dom inte skrev med stora bokstäver eller Hej eller något som intro ir vad man ska kalla det.

Sen dagen efter i skolan satt jag vid en dator och sökte på (japp det gjorde jag efter beställningen tro det eller ej) handla från televaruhuset och fick upp denna tråd. Lång rast som jag hade satt jag och läst och blev mer o mer svettig ju längre jag kom. Jag skrev ett mail samma eftermiddag och frågade varför statusen inte uppdaterats. Men när jag inte något svar på 5-6h (detta var förra fredagen) så kollade jag på sidan igen och hittade ett nummer vid inköps fliken som skulle vara till deras Inköpsansvarige.

telefontiderna var 17.00 till 22.00 så jag ringde dom ganska direkt där vid 1700 tiden och först svarade ingen men efter en halvtimme ringde dom upp mig. jag sa då att jag beställt en thrustmaster rgt(850 kronor) från deras sida. Och frågade när han trodde jag skulle få den. och vill bara säga att jag trodde jag var scammad på pengar till 90 % innan jag ringde det här samtalet. Då svarade han : ehhh, joo (typ hehe) vi har inte den i lagret, sidan är inte uppdaterad. Och då sa jag ahap men då måste man väll kunna avboka den eftersom jag kan få den på annat håll snabbare. Då sa han joo, men vi har en annan ratt en saitek (visar att dom är väldigt oseriösa) och jag sa då nä men jag vill ha det jag beställde så nu vill jag ha tillbaks mina pengar.

Då sade han att jag skulle skriva ett mail till dom att jag ville avboka ratten och det gjorde jag direkt efter samtalet och jag sa också att dom skulle svara och bekräfta det jag sa till dom. Jag frågade också när jag skulle få mina pengar.

Efter ca 15 minuter så fick jag ett svar:

Okej

Vi fixar så att ni har pengarna till på tisdagen.

/shahid

Kände mig fortfarande orolig under helgen och tänkte aja tur att det bara var 850 kr och inte 2000+ och att om man blivit lurad så har man iallfall lärt sig en läxa, att bara beställa från de stora kända kedjorna som pccity, onoff osv.

Men i alla fall så blev det tillslut tisdag och hade inte fått någon uppdatering på mitt paypal konto eller på min hembank om någon transaktion. Så jag ringde igen vid 1700 tiden på Tisdagen och sa att jag hade avbokat en thrustmaster rally gt ratt av dom och att dom lovat att jag skulle få pengarna på Tisdag. Då frågade han efter mitt order nummer och eftersom jag inte satt vid en dator så gick det bra att säga mitt namn. Och då sa han typ: Ja ok vi har inte skickat pengarna eftersom Oskar? är sjuk och jag befinner mig utomlands (Jätte snällt mot kunder som ringer från Sverige, dyra telefonavgifter) Men att dom skulle skicka pengarna ikväll. Han lät som en schysst person. Så glad var jag att han svarat ännu en gång.

Sen tog det ca 4-6 h och vid 22.00 tiden på kvällen så fick jag ett mail om att min status blivit uppdaterad till Återbetald på televaruhuset:

Din beställning #729

Din betalning har blivit återbetald.

Du kan se din beställningsstatus och aktuella fakturor i"beställningshistorik" sektionen av ditt konto genom att klicka på "Mitt konto" på vår webbsida.

och fick även några minuter senare från paypal där det stod att jag blivit återbetald med 850 kr. Dagen efter kollade jag min hembank(danske bank) och hade inte fått några pengar där. Så ringde min bank och dom sa att dom såg att pengar var påväg in på mitt konto och att det kan ta ett tag innan jag kan använda eller se dom på mitt konto.

Så idag Fredag loggade jag in på hembanken och såg att jag hade fått tillbaks pengarna.

Men jag skulle inte rekommendera någon att köpa ifrån televaruhuset eftersom dom verkar vara VÄLDIGT oseriösa och gör detta på sin fritid (eftersom telefontiderna är från 17-22, så har dom förmodligen ett fulltids jobb) Och jag gjorde även en del sökningar på mottagarens mail som jag kunde hitta när jag gjort beställningen på paypal. och även att motaggarens namn var Pcvarhuset och inte televaruhuset gör saken bättre. Jag gjorde även en del sökningar på pcvaruhuset och sidan visade sig vara nere och inte så bra rykte från vad jag läste på gamla trådar på forum.

Men med detta ville jag bara berätta min upplevelse med televaruhuset. Som sagt jag rekommenderar inte att köpa där men det verkar inte som dom "lurar" folk på pengar.

Ni få tro vad ni vill om detta men allt är sant i alla fall.

Permalänk
Medlem

Det luktar skunk, speciellt med alla nyreggade medlemmar. Verkar vara många kockar i denna soppa.

Ni som överhuvudtaget är intresserade av att handla där, lägg hellre några hundrappar extra på en mer trovärdig internetbutik. Så slipper ni ha magont under jul.

EDIT: Har läst igenom tråden väldigt noga, och om jag inte har virrat bort mig totalt bland alla flikar och inlägg samt medlemssidor så är tråden upp i 9 nyreggade medlemmar.

win2kshahid och jammerlap använder samma skrivsätt vid engelska samt svenska.

Även när jammerlap ska skriva lite "knaglig" svenska

Skrivet av jammerlap:

Tack! Allt bra i Malmö (riktigt bra om mitt kamera levereras fredag!).

Har precis mottagit epost från Televaruhuset. Dom säger, at mitt kamera går med posten i dag (onsdag 2010-11-24). Har meddelat dom, at det finns en tråd på sweclockers och at jag hoppas at återkomma positivt om Televaruhusets tjänster på forum.

Jag ber om ursäkt för mitt svenska!

Hur kan han få min till mitt, då min på svenska är min på danska? det finns inte ens något mitt i danskan
Svenska min/mitt=Danska min
Även i alla andra inlägg så är det skrivet med nästan liknande meningar och stavfel, liknande användning av tecken ()!?'´.

Ska bli så roligt när det är bekräftat att alla nya medlemmar antingen fått tillbaka sina pengar smärtfritt eller fått sina varor. För det är nästa jag tror kommer hända.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

detta e de jag älskar med swec för folk bryr sej om varandra. vi tar oss tid o försöker hjälpa o lösa problem som bluff företag mm.
swec e som en stor familj kan man ju då sä
en familj som e svårt att ej tycka om

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

the truth, the whole truth, and nothing but the truth

Hej guys.

Blev sugen på en Panasonic HDC-SD700 efter ha velat fram och tillbaka i ett halvår, kollade prisjakt, såg televaruhuset som billigast och dessutom i lager. Hmm, men kollade snabbt omdömena, inga farliga omdömen. Är det nåt skumt med företaget brukar det finnas negativt där rätt kvickt ifrån användarna. Men jag såg inget skrämmande. OK. good, och så betalade jag gladeligen 7381kr via mitt paypal. (Jag vet IQ badboll såhär i efterhand, men har man bara goda erfarenheter av webhandel så har man) Jahapp, fick ett par mail direkt; Order mottagen, betalning mottagen, bla bla. All fine tänker jag. Bra.

Sen efter några dagar utan nåt på mailen eller någon ändring av statusen på beställningen på websidan så jag mailar dem via websidan och frågar om kameran kan vara hemma innan 14:e... (luciatåg på dagis) Får svar efter typ 15 minuter att "Du får den innan den 14:e" Okej... Fast är väl inte helt övertygad, för efter ett par dagar så kommer jag på att jag ska nog googla lite.

URK. Hittar genast denna tråd och får lite ont i magen. Men vid närmare granskning: INGEN av de som gjort inlägg har blivit blåsta. Hmm., ändå utdömt av många i tråden. Nåja, får väl hoppas på att de har fel, trots roliga försökt till bevis av photoshoppade adresser på jiffypåsen.

Skriver idag söndag kväll ett mail till info@ och frågar efter ett tracking-number ifrån UPS... Skriver även mitt mobilnummer.

Tyvärr glömde jag bort att sätta mobilen i laddaren (f****n HTC Desire med standbytid räknat i millisekunder).

Nåväl, när jag ligger och ska få minstingen att somna nån timme senare så ringer shahid (tror jag att det var) upp på hemnumret. WTF? Exceptionellt. AI på kundtjänst, lärt sig eniro.se Pluspoäng i min bok.

Hur som så säger han att kameran skickas imorgon ifrån frankrike, och jag bör ha den senast onsdag. Så ser ut som jag bommar luciafirandet, och det blir lev den 15:e..

Återkommer när jag vet hur det går for real.

So far so good. To be concluded, som dom sa i TTF2.

edit: Update Måndag:
Fick ett mail i morse där statusen på min beställning uppdaterats till "Förberedelse pågår".

edit: Update Torsdag:
Lev av UPS. Jahapp, skulle gett fan i att goggla, reggat mig här o blitt nervös.

Permalänk
Medlem

Hahaha, hur många nya användare har SweClockers lyckats locka hit nu bara på grund av denna tråden?

Visa signatur

Intel i9 9900k | Z390 Designare | RX580 8GB | 64GB RAM
M.2 SSD: 1TB Windows för spel & 500GB Mac OS för övrigt

Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric | 4K 40" Philips
Logitech G203, G213 & Z333 + MacBook Pro 15" Retina

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eduardo:

Hahaha, hur många nya användare har SweClockers lyckats locka hit nu bara på grund av denna tråden?

ja de e frågan så swec gynnas av de tvivelaktiga företagen

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorki:

ja de e frågan så swec gynnas av de tvivelaktiga företagen

Personligen tvivlar jag på att jag gör så värst många fler inlägg än i denna tråd, har ju inte hittat hit tidigare... fast man vet ju inte, får väl kika runt lite och kolla...

Permalänk
Skrivet av mihohome:

Personligen tvivlar jag på att jag gör så värst många fler inlägg än i denna tråd, har ju inte hittat hit tidigare... fast man vet ju inte, får väl kika runt lite och kolla...

Du kommer nog inte ens göra speciellt många fler inlägg med det där användarkontot. Jag ger det ~2 dagar innan du/ni(?) reggat ytterligare ett par användare som postat i den här tråden.

Jag måste säga att ni är dedikerade iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mihohome:

Personligen tvivlar jag på att jag gör så värst många fler inlägg än i denna tråd, har ju inte hittat hit tidigare... fast man vet ju inte, får väl kika runt lite och kolla...

e du någonsin osäker på nått om data eller annan elektro nörd tjoflax e de bara fråga för finns alltid eller oftast någon som vet här

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluetiger:

Du kommer nog inte ens göra speciellt många fler inlägg med det där användarkontot. Jag ger det ~2 dagar innan du/ni(?) reggat ytterligare ett par användare som postat i den här tråden.

Jag måste säga att ni är dedikerade iaf!

Goddamn someone is hard to convince. Tro vad du vill, jag är ärlig. Man dömer väl andra efter sig själv. Jag har inget med något företag att göra.