Vilken bärbar dator ska man köpa

Permalänk

Vilken bärbar dator ska man köpa

Jag funderar på att köpa en ny bärbar dator. Har besökt olika affärer och det finns jättemånga datorer att välja mellan, problemet är att jag inte riktigt vet vilken som är bra. De flesta ser ända ganska billigt ut, deras kvalite är inte heller så bra. Jag har haft nu apple ett tag, men var tvungen att sälja den. Jag skulle därför vilja ha en bärbar som är både bra, snygg har bra kvalite och är relativt billigt. vad skulle ni rekommendera?

Visa signatur

Jag rekommenderar Köp Online

Permalänk

Kan du vara lite mer specifik?
Storlek?
Batteritid?
Spel?
Processorstyrka?
Prisintervall?

Acers TimelineX verkar vara den serien som ger mest för pengarna utan att ha kass kvalitetskänsla

Permalänk
Keeper of Traditions

HP's ProBooks har ganska hög känsla av kvalite utan att ligga särskilt högt i pris, dock har dem kanske inte den prestanda som behövs om man vill spela nyare spel på dem, men dem kan du ju titta på i alla fall.

Asus håller väl också relativt hög kvalite på flera utav deras laptops, tycker jag

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.