Permalänk
Medlem

iphone gps utomlands

hej, kostar det att använda iphone gps utomlands? har köpt tomtom western Europe och tänkta kanske bila genom europa i sommar och vore kul att veta om det går att använda gps´en utan att få en extrem räkning när man kommer hem, har letat på google men har inte fått något bra svar.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Vet inte hur det är för just den appen, men skulle tro att då du använder internet kostar det. Var i London tidigare i år och där låg priset på 37,5 kr/MB så det blir löjliga summor till slut. Men kontakta din operatör för att vara säker.

Permalänk
Medlem

vet att det kostar med google maps för den laddar ner kartan för där du är, men vet inte hur det är med tomtom den är ju på 2gb eller något sånt,

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Stäng av mobil data och prova själv. Det skall fungera utan att använda internet så vitt jag vet.