Apad, någon som har erfarenhet av dessa?

Permalänk
Medlem

Apad, någon som har erfarenhet av dessa?

Ute på ebay finns nu apds tillverkade i china.
Någon här som har någon erfarenhet av dom?
De är tydligen väldigt billiga och blir bara billigare ju mer dollarn sjunker.
Problemet är väl att man bara har 128 RAM, det kan kanske kännas när det gäller vissa saker.

Permalänk
Medlem

kikade lite på dem för någon månad sedan... batteritiden på dem verkar vara usel (ett par timmar bara), och råkar man på tull så kostar de väl nästan 1500 kr... köper hellre än ipod touch 4g i nuläget.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

Dom finns ju på priskungen
för 1495:-

Permalänk
Avstängd

Jag har en med Rockchip, kostade 129$ fraktfritt, ingen tull eller moms.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av trollhattan:

Jag har en med Rockchip, kostade 129$ fraktfritt, ingen tull eller moms.

Köpt varifrån?

Själv är jag spekulant på denna: ARCHOS 70 INTERNET TABLET 8GB ANDROID - Specifikationer
Verkar rätt hyfsad och med multitouch skärm. Priset bör väl gå ner lite ner den väl släps?

Froyo, 1ghz och finns även som 10"
ARCHOS

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd

Mp4Nation.net , tog dock dryga månaden för den att komma hit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Köpt varifrån?

Själv är jag spekulant på denna: ARCHOS 70 INTERNET TABLET 8GB ANDROID - Specifikationer
Verkar rätt hyfsad och med multitouch skärm. Priset bör väl gå ner lite ner den väl släps?

Froyo, 1ghz och finns även som 10"
ARCHOS

Den såg mycket lockande ut. Hur kan den vara så mycket billigare än Samsung Galaxy Tablet? Telefondelen kan väl inte kosta så mycket?

Hade vart perfekt om den hade GPS också så att man kunde använda den i bilen, men man kan väl inte få allt för 3k.

Permalänk
Medlem

Finns ett par saftiga videos på Archos 70 på archosfans.com

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av edman:

Finns ett par saftiga videos på Archos 70 på archosfans.com

Ja. Är ruskigt sugen på en Archos 70. 101 känns aningen för stor, men en 70 på 250GB känns perfekt.