köpa data i USA (mac eller pc)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kristianstad
Registrerad
Okt 2010

köpa data i USA (mac eller pc)

Hej,
Har lyckats pajja min PC och tänkte köpa ny köksbordsdator av nåt slag..
Kommer att köpa en ipad - verkar coola, men behöver en mer fast dator oxå.
något tips - någon?? är det bättre att köpa i sverige?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2009

Dator inte data....

7700k ~ Z270 MSI SLI Plus ~ GTX 1080 Strix

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Hehe tänkte de med xD Vad för data ska du köpa? Jag har lite ettor och nollor till salu annars ^^

Nej men, spela = PC, Övrigt = Mac (mycket kort sagt)

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av flashen:

Hehe tänkte de med xD Vad för data ska du köpa? Jag har lite ettor och nollor till salu annars ^^

Nej men, spela = PC, Övrigt = Mac (mycket kort sagt)

Väldigt mycket kort sagt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Okt 2009

Ska du ha en iPad känns det väl kanske smidigare att köpa en Mac för synkning etc. iTunes i Windows är inte kul.

It´s-a me! Mario!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
1
Registrerad
Jan 2009

Om du vill ha en Tablet så kanske du ska kika in Archos kommande plattor istället? Mycket mer prisvärda och du slipper alla Applemurar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
helsingborg
Registrerad
Mar 2009

Min kompis hade en mac dator som han sålde då många program inte fungerar på just en mac dator. För övrigt är ju pc mer prestanda för pengarna och man slipper massor av problem när man ska använda olika program. Hade helt klart tagit en pc förre mac vilken dag som helst.

"För vi vet ju alla att ett mac köp slutar med att man måste ha två operativ system istället för ett."