Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2008

Ert godkännande, tack :)

Hej på er!

Jag ska ny köpa en bärbar dator som utan problem ska klara av att hantera mediaprogram.
De jag använder är då hela CS5 serien (speciellt AE och Photoshop), den ska även kunna hantera Zbrush 4 och antingen C4D eller 3dMax(helst).

Jag har tittat runt lite och får hela tiden olika information om vad jag bör skaffa, vad som är prio, osv.
Budgetten ligger på cirka 15.000kr och anledningen till att den är bärbar är för att jag ska ha den till plugget.

Så har först en fråga, är ATI radeon så hemskt som många påstår att det är för adobe? osv.

Och sen skulle jag vara oerhört tacksam om ni kunde säga vad ni tror om denna dator:
Komplett.se - ASUS G73JH 17.3" Full HD
och om den uppfyller mina krav.
Strunta i att det är ett packed med mus och väska till, det är själva datorn jag undrar över.

Otroligt många tack på förhand, och tack till er som gör att de flesta svaren är enkla att finna här <3(a manly heart)

-Matte

PS. Vill även tillägga att jag är otroligt dålig på hårdvara och försöker verkligen förstå vad folk pratar om men mer än 90% av fallen känner jag mig bakom flötet, så inge hardcore-talk tack!

Dum titel :P
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Apr 2005

Lägger in ett svar här så jag kan spåra när du får svar, jag sitter och lurar på denna datorn med och jämför med GX660 som många på sweclockers verkar tycka om