Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2004

Fotboll: Serie A

Nu startar jag en tråd om Serie A Italienska ligan, detta är en tråd om serie A alla ni som gillar fotboll och följer serie A kan skriva här, jag själv tror att lazio har fått en bra start detta år men tror att Inter kommer vinna ligan ändå, vad tror ni?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006

Inte direkt så att jag följer serie-a men kommer bli som senaste fem åren Inter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Feb 2009

Jag tycker det var en dålig match av Juventus mot bolgona eller vad dom heter, jag har varit juventino sen den dagen jag föddes och dom kan spela bättre än så här.
1 feldömd straff fick vi men den missa iaquinta eftersom man inte kan ha kul på andras bekostnad

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Feb 2009

Juventus möter Milan ikv.
Matchen börjar 20:40 på tv4 sport.

Juventus vinner idag, 1-0 eller 3-0 till oss

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen
Registrerad
Mar 2003

Milan är så jävla dåliga, hur bra som helst fram till sista fjärdedelen av planen där stämde ingenting och Juve får mer eller mindre 2 skitmål pga felpass på mittplanen, men som Åslund sa fotboll är ingen bedömningssport utan resultatsport.
Dessutom fick man se Italiens äckelsida, skådespeleriet vissa gånger efter närkamper etc.

Lazio går bra men det kommer inte hålla, Inter nog garanterat då dom har en bra bänk och dom vinner alltid även om dom spelar skitdåligt.
Plats 2-6 som innebär Europa spel kommer vara en kamp mellan Lazio, Roma, Milan, Napoli, Juve och Genoa blir min gissning, Palermo är förvisso bra men spelar knackigt på sista tiden och kommer förmodligen tappa Pastore i vinter och Sampdoria verkar vilja kicka Cassano.

Zlatan, Zanetti (den gamle) och Miccolo är Kungar då jag inte hejar på lag utan mer spelare. (även Totti och Del Piero i viss mån pga att dom stannat i respektive klubbar i vått och torrt).

- Allt om nätagg - Jag är inte nörd, jag är entusiast :) -