Vilken ska jag välja? Behöver erat råd.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Jul 2010

Vilken ska jag välja? Behöver erat råd.

Ska köpa laptop här i dagarna och har fastnat för två stycken och behöver hjälp att välja. Vad jag själv kan förstå är det inte så mycket som skiljer dessa åt.

Vad jag undrar är dock vilken utan av dom som kan vara bäst i längden då det är två olika märken och dessutom två märken jag inte har något erfarenhet av.

WEBHALLEN.com - Sony Vaio VPC-EB2S1E - Core i3 350M / 4GB / 500GB / 15.5" TFT / ATI HD5650 / Win 7 HP

WEBHALLEN.com - MSI CX623-025NE - Core i3 350M / 4GB / 500GB / 15.6" LED / GF G310M / Win 7 HP

Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av Nian2:

Ska köpa laptop här i dagarna och har fastnat för två stycken och behöver hjälp att välja. Vad jag själv kan förstå är det inte så mycket som skiljer dessa åt.

Vad jag undrar är dock vilken utan av dom som kan vara bäst i längden då det är två olika märken och dessutom två märken jag inte har något erfarenhet av.

WEBHALLEN.com - Sony Vaio VPC-EB2S1E - Core i3 350M / 4GB / 500GB / 15.5" TFT / ATI HD5650 / Win 7 HP

WEBHALLEN.com - MSI CX623-025NE - Core i3 350M / 4GB / 500GB / 15.6" LED / GF G310M / Win 7 HP

Tack på förhand.

Jag skulle valt Sony Vaio eftersom det känns som om den är ett kändare märke (som jag inte har hört mycket annat än bra om medans MSI inte är lika starka känns det som. Sedan så är det bättre grafikkort i Vaion också (tror jag, jag är inte så kunnig).

Utnyttja din dag, var dag.