Maskerad, hjältetema. The fuck

Permalänk
Medlem

Maskerad, hjältetema. The fuck

Ohoy!

Ska på sittning på lördag, temat är "hjältar" och jag kommer inte på nåt vettigt att klä ut mig till.
Har helt snöat in mig på He-man, men det kommer bli kallt som fan och är hyffsat gay. Annars får jag gå utklädd till Bojan Djordjic, men då får jag antagligen spö.

Har en budget på typ 800:- att kötta loss.

Några riktigt häftiga tips? Vill inte behöva dega en Spindelmannen dräkt och vara en del av massan. Hade varit kul att ha nån mask dessutom så man kan neka till alla pinsamheter dagen efter

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Anonymous

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Du måste ju klä ut dig till Powdered Toast Man!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Klä ut dig till Gordon Freeman!

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Coldfire2143:

Klä ut dig till Gordon Freeman!

Rise and shine Mr Freeman, rise and shine!..

Håller med coldfire alt. powerpuff pinglorna!:P

Permalänk
Avstängd

Pedobear

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Tänkte först skriva att han inte är en hjälte men kom sedan på att han är Internet Hero

Tycker Batman isf annars kan du ju ta någon antagonist typ Joker som inte kräver trikåer utan kostym och smink i fejjan.

Permalänk
Medlem

Spindelmannenkostym från leksaksaffären?

Permalänk
Medlem

Många fina tips! Gillade Powdered Toast Man

Gordon Freeman var också riktigt bra. Ska leta efter en pedobear mask nu, hade varit riktigt sjukt

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

He-man låter som en bra idé. Blir inte mycket manligare.
Se till att lära dig "He-man said hey" med så lär du inte behöva sova ensam den natten

Permalänk
Permalänk
Medlem

Mycket bra tips! Älskade x-wing pilot, frågan är om man kan klassas som en hjälte då.

Hittade dock ett riktigt kul och provokativt förslag, Maskeradkostym: George Bush mask
Golden

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Skrivet av RetarDeD:

Mycket bra tips! Älskade x-wing pilot, frågan är om man kan klassas som en hjälte då.

Hittade dock ett riktigt kul och provokativt förslag, Maskeradkostym: George Bush mask
Golden

Det hade varit klockrent om du kom med Geroge Bush!

Jag ser framför mig:

-Jaha... Hur tänkte du här RetarDeD (läs ditt irl-namn, Herman?)
-Jo.. Alltså, jag tycker verkligen att Geroge Bush är en hjäte. Han har hjälpt så mycket folk!
*söta blickar*

Det tyckte jag var kul... hehe, men sen är jag förfärligt trött

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Det hade varit klockrent om du kom med Geroge Bush!

Jag ser framför mig:

-Jaha... Hur tänkte du här RetarDeD (läs ditt irl-namn, Herman?)
-Jo.. Alltså, jag tycker verkligen att Geroge Bush är en hjäte. Han har hjälpt så mycket folk!
*söta blickar*

Det tyckte jag var kul... hehe, men sen är jag förfärligt trött

Heelt rätt! Han är även en hjälte för hans fruktlösa och mycket resultatrika kamp mot terrorismen. Tänk bara på alla massförstörelsevapen han hittade i Irak.

Det blir ett perfekt sätt att dessutom reta upp varenda pajas som röstade på Lars Ohly

Visa signatur

Citera för svar..