Sweclockersmedlemmarnas önskelistor 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Är du som jag, som kan gå timmvis inne på IKEA och bara sug in det som finns inne på stället. Bara gå och "fönstershoppa". Sno åt sig lite insperation till hemmet. Man kan lätt gå en eftermiddag och inte lägga ut en krona.

Min julklapp till dig: IKEA | möbler, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

Permalänk
Skrivet av Inzanity:

nvm, läste det som att tjejen va 14, därför ja frågade

Jag är 14 jag med:)

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Medlem

Man får tacka så mycket. Men det ska upplevas i verliga livet.

Det är något speciellt med att loda omkring på ett IKEA varuhus. Ta en fika för en tio spänn efter man har gått ett par varv.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Man får tacka så mycket. Men det ska upplevas i verliga livet.

Det är något speciellt med att loda omkring på ett IKEA varuhus. Ta en fika för en tio spänn efter man har gått ett par varv.

Hehe. Jag gillar inte alls att strosa runt på IKEA, brukar alltid vara så sjukt mycket folk också. Dock är ju korven och pizzan awesome

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Hehe. Jag gillar inte alls att strosa runt på IKEA, brukar alltid vara så sjukt mycket folk också. Dock är ju korven och pizzan awesome

Korven är förbannat god. Pizzan därimot har jag inte testat. Men är det den pizzan man kan köpa hem som "långpanna" ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Korven är förbannat god. Pizzan därimot har jag inte testat. Men är det den pizzan man kan köpa hem som "långpanna" ?

Ja det borde vara samma! Fast de blir alltid godare när man köper dem. De är för övrigt vegitariska

Permalänk
Medlem

Hade svårt att hitta på någon önskning men

- 250gb 2,5" extern
- Logitech Harmony 700
- Sockar
- Boxershorts
- Godis

Inte så viktigt mao.. mamma som tjatar om önskelista

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

gött att det fler än jag som är trötta på allt som har med köpa och jul att göra... Ja, det finns ju en massa saker jag vill ha. Men inget särskilt jag önskar mig. Mitt liv blir ju knappast bättre av ett nytt grafikkort Fast det hade iofs vart nice, är på tiden att byta upp sig från 8600gt....

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk

Kanske en stridshamster... inte för att jag vet vad det är (eller om det ens finns), men det låter coolt!

Edit: Tjuvtittat.se Eller C) Non sequitur

Permalänk

Ny önskelista:

Microsoft Sidewinder X4
Gran Turismo 5
Tröja
Logitech Harmony One
Little Big Planet
Pengar

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Jag ösnkar mig

Pengar
Starcraft 2
Steelseries siberia v2
lite kläder och så

Btw A Sandberg du är Alexandberg på Minecraft right?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

kära jultomten iår vill jag ha ett par vintersulor till min amazon så jag slipper halka omkring som en jävla vante i varje korsning.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

En SSD disk.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Mycket snö.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

SSD
H50
Pengar

Visa signatur

Intel Core i5 750 |Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-H55N-USB3 Mini-ITX |Corsair 4GB 1600MHz | XFX Radeon HD5850 1GB Black Edition | Corsair SSD Force Series 120GB | Silverstone Sugo SG07B | Win7 Professional 64bit |

Permalänk
Medlem

Xbox 360
Forza 3